Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

sössö

palontie

rb

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 31 maaliskuu, 2021, 08:51Nyt on hieno!

https://www.nettimoto.com/yamaha/dt/2651192

Yamaha DT 360
1974

:P
Tää olis SE mulle.. :custombike:
Oikeastaan ainoa mikä tuossa ei ole just oikein, on tuo vanhemman mallinen takavalo.
Muuten ihan unelma..

Muoks.
Siis tuohon pyörään se on ihan oikea, mutta mun unelma on uudemmalla/pienemmällä takavalolla..

Pande

Eikös Keski-Suomessa ollut joku just näihin DT-Jammuihin syvällisesti perehtynyt harrastaja? Muistelen että jossakin Lievestuore-Vaajakoski -sektorilla tms., jonka pyöristä on ollut lehtijuttuja. Olisinko jossakin näyttelyssä itsekin nähnyt hänen entisöimänsä/entisöimiään yksilöitä.

Edit. Hannu Kinnunen, Tikkakoski. Retro Auto Moton numerossa 3/2003 oli yhteensä 8 sivua juttua Hannu Kinnusen entisöimistä enduroista sekä yleensäkin Yamahan enduroista. Jutussa kerrotaan mm. että DT360 tuotiin Suomeen arviolta vain noin 10 kappaletta. Kinnusen pyörä on tummanpunainen väriltään ja -73 vuosimalliltaan.

Gary Grand

K-S moponäyttelystä vuosia sitten..

Ei näköjään tuon em. herran pyörä, mutta hieno kuitenkin! 8)
Tässä jo tuo sirompi takavalo.

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2021, 09:22Tää olis SE mulle..
Joo..... Vanhat Endurot on hienoja ja tää on mun silmään SE..

Nimenomaan toi kelta/musta.
Siinä vaan jotenkin on kaikki kohdallaan.

rb

rb

Dohc

Pitäiskö kysyä hintaa kun olis tuossa kotikulmilla? Toisaalta en ymmärrä tuollaisia ilmoituksia jossa ei hintaa! >:(

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2021, 10:21K-S moponäyttelystä vuosia sitten..

Ei näköjään tuon em. herran pyörä, mutta hieno kuitenkin! 8)
Tässä jo tuo sirompi takavalo.

Mulla oli tämmönen ja saman värinen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 31 maaliskuu, 2021, 13:59Mulla oli tämmönen ja saman värinen.
Mulla oli metallihopea.. :P

Musta78

palontie

Paljonkos Boltsissa olikaan heppoja 90?