Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

On noita varttikatteita näemmä yks jos toinenkin noihin laitellu..

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/2657552

Kawasaki Z 1300
1979



rb

Nää on vähä..

https://www.nettimoto.com/ducati/999/2657686

Ducati 999 s
2004




Osa tykkää  osa ei,  mut kylhän Ducatin ääni on sexy...

rb

Hmmmm.... Miksei.
Surkeempiakin rakennelmia on nähty.

https://www.nettimoto.com/honda/cb/2657885

Honda CB 500
1972




rb

Ei pöllömpi tämäkään..

https://www.nettimoto.com/triumph/bonneville/2658040

Triumph Bonneville T 120
1966




Joskus yksinkertainen on kaunista.

rb


rb


Gary Grand


palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 huhtikuu, 2021, 15:21Ei pöllömpi tämäkään..

https://www.nettimoto.com/triumph/bonneville/2658040

Triumph Bonneville T 120
1966




Joskus yksinkertainen on kaunista.


Todella upea!!

Barfly

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 huhtikuu, 2021, 15:21Ei pöllömpi tämäkään..

https://www.nettimoto.com/triumph/bonneville/2658040

Triumph Bonneville T 120
1966




Joskus yksinkertainen on kaunista.

Aina

palontie

Mutta on tossa Trumpassa tonnin verran ainakin liikaa hintaa.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2021, 17:14Mutta on tossa Trumpassa tonnin verran ainakin liikaa hintaa.

Aina pitää olla tinkivaraa, ei juurikaan kukaan maksa pyyntihintaa.

palontie


rb


palontie

Nykyään aika harvoin näkee Norttikoptereita 80-90luvulla niitä oli,tosin eipä nykyään tuu pyörittyä piireissä eikä esim brittirallissa ;D