Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 tammikuu, 2025, 20:23Jossain Aku Ankassa Ankanpojat ajoi tuon tapaisella skufulla kolmestaan.
En muista tuollaista sarjista, mutta olisko ollut tällainen Cushman. Aika samanoloinenhan tääkin on ulkoisesti kuin tuo myytävä skootteri, samankaltaisia tuolloin tehtiin eri puolilla.

Toi ylläolevahan on levyn Have Guitar Will Travel kansikuva. Hyvä levy, kuuntelen itse ja suosittelen.  :) Ja olen kyllä artistinkin nähnyt livenä, tosin silloin oli jo vanha ja väsynyt.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

rb

Pikku-Kalle

https://www.nettimoto.com/harley-davidson/sportster/3074232

Hirviä himotus ois kivalle hippisporalle. :coolsmoke:  Oon kuullu että oisi jäykkäperät huonoja ajettavia, ja välilevyt räjäyttäneenä vähän jännättää. Ois kans aika meininkiä koittaa vähän reissailla tommosella. Kannattaako miettiä vai pitäskö jatkaa mummona vaan pits.. siis arskojen nypläämistä? :P

Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 17 tammikuu, 2025, 08:21Hirviä himotus ois kivalle hippisporalle. :coolsmoke:  Oon kuullu että oisi jäykkäperät huonoja ajettavia, ja välilevyt räjäyttäneenä vähän jännättää.

Ei voi suositella jos ruoto valmiiksi paskana. Kyllä pitäisi jonkinlaiset vieterijouset olla satulan ja rungon välissä.
Tiet ei ainakaan parane lähivuosina ja hidastetöyssyt pääsee aina joskus yllättämään  >:(

Don't start what you can't finish.

Pikku-Kalle

Sepä se tässä pelottaaki ja vaikka ois jousitettu nahkaläpyskä penkkinä niin varmaan silti on aika raju. Pääasiassa ajelisin varmaan kaupungilla ja työmatkoja, välilevyt on kyllä kuivanu välistä ja vuosia ollu parempana että ehkä vois kestää. Enska olis fiksumpi ostos. Eipä noita saa kyllä hävitettyä enää jos erehtyy hakemaan konepyörän tai henkilövaunun.. ;D

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 17 tammikuu, 2025, 08:21Oon kuullu että oisi jäykkäperät huonoja ajettavia

Ei ne kaikki huonoja ole ajaa.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 17 tammikuu, 2025, 17:28Ei ne kaikki huonoja ole ajaa.

Jep.
Vähän kovia kuopissa, :oushit:  mutta ei välttämättä vaikuta ajettavuuteen jos järjellä tehty. :custombike:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

palontie

Ja matkaajo on ihan mukavaa kun on hyvin tehty,leppoisa asento ja menee kuin juna.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 17 tammikuu, 2025, 17:36Ja matkaajo on ihan mukavaa kun on hyvin tehty,leppoisa asento ja menee kuin juna.
Jep.
Vain kerran päässyt jäykkäperää koeajamaan ja himo jäi.. :iwantit:  :custombike:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

palontie

Ne on parhautta,one and only
Eniten vituttaa kaikki.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 tammikuu, 2025, 20:31En muista tuollaista sarjista, mutta olisko ollut tällainen Cushman. Aika samanoloinenhan tääkin on ulkoisesti kuin tuo myytävä skootteri, samankaltaisia tuolloin tehtiin eri puolilla.

Toi ylläolevahan on levyn Have Guitar Will Travel kansikuva. Hyvä levy, kuuntelen itse ja suosittelen.  :) Ja olen kyllä artistinkin nähnyt livenä, tosin silloin oli jo vanha ja väsynyt.

HD:llä oli myös "Topper"- skootteri. Tällaista joku tarjosi "Panttilainaamo"- sarjassa.

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: palontie - 17 tammikuu, 2025, 17:28Ei ne kaikki huonoja ole ajaa.

En tarkottanu että on esim geometria tehty huonoksi ja siks huono, ymmärsin netin ja kaverin perusteella että tuo on just selälle yms vaan huono kombo.

Toki, eihän tuossa ajoasennossa oikeen voi ees nostaa hanuria penkistä niin että vois ottaa polvilla vastaan jotain mutta arvelisin ite että on teknisesti hyviä ja mukavia ajaa mutta kropan kipeytyminen voi olla vähän 50/50 ajoajasta, kropasta yms riippuen.

Siks kovasti kiinnostaaki ku uskoisin että ei olis mahottomia ongelmia kuhan ottaa huomioon että alla on jäykkäperä. Tosin etelänreissu voi olla rankka.

palontie

Oon mä jäykkiksellä useasti ajanut Köpikseen ja ihan mukavaa oli ajella.
Selkä ei kyllä enää kestä ajella ja varsinkaan näillä Kainuun teillä,mutta vielä kerran tekisi mieli jäykkis hankkia/tehdä ja jousitetulla sitsillä.
Eniten vituttaa kaikki.

LPR

Rouvalakin oli 30v. sitten melko jäykkä perä, ei ole enää...

On tosin taas jäykistynyt, kun on 15 kg hävinny vapusta
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

6PPC

Yhtä paha paikkojen hajoittaja on tuo kicksi jos on vähänkin säädöt pielessä. Aika väriitömät putket että ei ole ehkä hirveästi ajettu. Mistä se sit johtunee