Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 heinäkuu, 2026, 13:59Tää on aika makee ja hyvällä maulla rakennettu.
https://www.nettimoto.com/yamaha/xj/3412787

Varasit jo? :P On kyllä kivan oloinen laite. :custombike:

palontie

Ei nyt pysty.Kovasti tekisi mieli kyllä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 heinäkuu, 2026, 09:12Aika karmea sohva.. :shitfan:
voi olla ajolleen parempi mitä ne huonot mutta hienot pitkät orggispenkit. Ne on aika heikko esitys käytön kannalta

Bantam

Mulle taas ne vanhat suorat penkit on parhaat istua, en tykkää istua kuopassa kuin kamelin selässä jossa ei voi muuttaa ajoasentoa siirtämällä takamustaan. Vanhan Jawan satula tuntui pitkästä aikaa itselle ihanteelliselta, samoin käsien asento ja jalkatappien paikat.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 23 heinäkuu, 2026, 17:14Mulle taas ne vanhat suorat penkit on parhaat istua, en tykkää istua kuopassa kuin kamelin selässä jossa ei voi muuttaa ajoasentoa siirtämällä takamustaan. Vanhan Jawan satula tuntui pitkästä aikaa itselle ihanteelliselta, samoin käsien asento ja jalkatappien paikat.
Tästäkin on selkeästi monta koulukuntaa..
Sopivan pehmeä ja pitkä satula hyväilee mun istumaelimiä. Jonkun CPIn kova lankku oli ihan saatanallinen kidutuslaite jo 30km työmatkalla.
Liian pehmeä, esim homosohvan satula, oli liki yhtä hirveä persehien takia.. :shitfan:

sössö

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 23 heinäkuu, 2026, 17:14Mulle taas ne vanhat suorat penkit on parhaat istua, en tykkää istua kuopassa kuin kamelin selässä jossa ei voi muuttaa ajoasentoa siirtämällä takamustaan. Vanhan Jawan satula tuntui pitkästä aikaa itselle ihanteelliselta, samoin käsien asento ja jalkatappien paikat.
suoralla penkillä 120kmh saa alkaa pitään sarvista kunnolla kiinni ja 140kmh saa kiskoa jo kunnolla, aika häiritsevää jos ajaa vaikka mutkaan ja väsyttävää jos pidemmän aikaa pitää suoraakin ajaa. Pienikin nyppäle jo auttaa ilman että lukitsee kuskin vain yhteen asentoon, bemarissa on semmonen pieni koroke kuskin ja takanaistujan paikan välillä ja 150kmh menee aika helpolla.

Gary Grand

Tommosia nopeuksia mä harrastan vain peltilokeron sisällä, tutkavalvonnassa.. :shitfan:
Uranuksen norsunkorvasatula on aika ihanteellinen mukavuuden suhteen.

Tosin nopeudet ei toiselle sadalle eksy vahingossa..

rb

https://www.nettimoto.com/suzuki/t/3413540

Suzuki TM 400
1971

:iwantit:  :iwantit:  .....ttu kun ois lähelläkin vielä.
Tehtaan kuosissa toi ois ihan helvetin makeen näköinen!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 heinäkuu, 2026, 20:28https://www.nettimoto.com/suzuki/t/3413540

Suzuki TM 400
1971

:iwantit:  :iwantit:  .....ttu kun ois lähelläkin vielä.
Tehtaan kuosissa toi ois ihan helvetin makeen näköinen!

Yksi kaikkien aikojen huonoimmista(vaarallisimmista) crossipyöristä.. :))
Ois kyllä hieno omistaa noin ikoninen laite.. :P

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 heinäkuu, 2026, 20:30Ois kyllä hieno omistaa noin ikoninen laite..
Sitä just!
1972 mä oon ollu neljännellä luokalla ja luokkakaverin isobroidilla oli tollanen.
Meiltä soramontulle oli aika pitkä matka, mut sen kyllä kuuli milloin se oli siellä testaamassa, koska eihän noissa tohon aikaan mitään äänenvaimentimia ollu.
Piikeissä oli semmonen kimeä ääni, mutta tosta lähti semmonen makee mörinä..

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 heinäkuu, 2026, 21:031972 mä oon ollu neljännellä luokalla ja luokkakaverin isobroidilla oli tollanen.
Kaverilla oli TM400 joskus olisiko ollut 1982-85. Mutta se oli jo aikamoinen rytäys siihen aikaan. Ei tainnut juurikaan montulle sillä päästä kun se oli vähän joka puolelta ehjäämisen tarpeessa. Mulla pitäisi jossakin olla joku paperikuva kun hän heidän pihassaan sillä ajeli edestakaisin.

rb

https://www.nettimoto.com/suzuki/pv/3413602

Suzuki PV 50
1988

Jos blondin saa kaupan päälle, niin sitä tulis kyllä enemmin ajettua.. :drool:

sössö

joku uus juttu että myyntikuvissa jotain naisia ja hirvee ritsa ylihinnalla mitä myydään. Olikohan sama sankari kun nettiautossa myi samalla tavalla jotain auton romujaan. Nimi jotenkin kuulostaa tutulta.

Gary Grand

Ihan asiallisia malleja on myyntikuviin saanut.. :P