Somero miitti 3-5. 10 2025

Aloittaja rb, 30 elokuu, 2025, 11:11

« edellinen - seuraava »

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 30 elokuu, 2025, 12:25Kerää miut matkalla kyytiin?
Oisko tämä mahdollista? Tietäisi vähän hommiaan alkaa suunnittelemaan.

tevo

Tota tota, ootas, joo mut lähtö sieltä ennen klo: 10.00.

Onnuita nähtävyyspaikkoja sevverran runsaasti tuolla matkalla, viittis kovin myöhään venyttää perillepääsyä..

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 syyskuu, 2025, 08:57Tota tota, ootas, joo mut lähtö sieltä ennen klo: 10.00.

Onnuita nähtävyyspaikkoja sevverran runsaasti tuolla matkalla, viittis kovin myöhään venyttää perillepääsyä..

Piäsisinkös minä kyidis kans ?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 05 syyskuu, 2025, 07:33Jotain rajaa nyt näihin juttuihin. :(

Pikkukubotassa on kuitenkin melko hennot vetovarret
Itseasiassa, mä oon ollut joskus raksalla kesätöissä bobcatin lisävastapainona. Olin fläsin kesäpoika, niin kunnia roikkua osui mulle.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 syyskuu, 2025, 08:57Tota tota, ootas, joo mut lähtö sieltä ennen klo: 10.00.

Järjestely kysymys. Pikku mutka Kiihtelysvaaraan minun haku.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 04 syyskuu, 2025, 21:55esim. Furyukko...

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 05 syyskuu, 2025, 07:33Jotain rajaa nyt näihin juttuihin. :(

Pikkukubotassa on kuitenkin melko hennot vetovarret

Haistelkaapa nyt taas paske.  :fakjuu:

tevo

Wilburi

Teesi

Kyrpov

Kuopioon pitää ajaa ensin, sitten tampereen kautta vantaalle ja espoosta somerolle

Janne-Pekka

Suojakänni kyydissä päälle.  :))

Jarona

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 syyskuu, 2025, 11:04Juu ..
Käykkös mutki koukkaamassa, vielä paree olis jos toisit takasinki! :)

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 05 syyskuu, 2025, 15:35Montakos Ikeaa matkan varrelle löytyykään?
Voitas muute Haaparannalla poiketa etelään mentäessä..

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 05 syyskuu, 2025, 19:15Käykkös mutki koukkaamassa, vielä paree olis jos toisit takasinki! :)
Hemillä hetkessä Somerolle.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 05 syyskuu, 2025, 20:13Hemillä hetkessä Somerolle.
10 tuntia normi autolla, kai sen Hempukalla 7 tuntiin ajelis jos ois alku -70 luvun. :(
Olen näimmä syntynyt liian myöhään..