Somero miitti 3-5. 10 2025

Aloittaja rb, 30 elokuu, 2025, 11:11

« edellinen - seuraava »

Musta78

Keke ei pääse tulemaan.Ite tulen vihta lauantaina.Voi vielä muuttua.Olis Renko syysmiitti lauantaina.(opel)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 07 syyskuu, 2025, 10:49Keke ei pääse tulemaan.Ite tulen vihta lauantaina.Voi vielä muuttua.Olis Renko syysmiitti lauantaina.(opel)
Oho?
Pitäisköhän usuttaa poika kattomaan Opeleita sinne.. On kuitenkin välillä Lopella aika liki. :))

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 30 elokuu, 2025, 11:41Ainiin, vahva ehkä.
Mulla on lauantaina jonkun toisen polttarit.

Koitan jaksaa ajella perjantaina morjestamaan.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 31 elokuu, 2025, 13:16Furyukkeli ja Caprice,samalla kaavalla kuin viimeksi? :hiphopcar:  :cheers:

Tähän suunnitelmaan tuli muutos, ainaki kulkineen osalta. Toki edelleen geeämmä sekin, mutta 20v. tuoreempi ja saksan divisioonasta... Saatte ite päättää meettekö mieluummin omilla kyydeillä, PilsnerCäbin ajokausi loppui tänään.

Jatkot projekti-topikissa...  :banghead:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 21 syyskuu, 2025, 23:14Tähän suunnitelmaan tuli muutos, ainaki kulkineen osalta. Toki edelleen geeämmä sekin, mutta 20v. tuoreempi ja saksan divisioonasta... Saatte ite päättää meettekö mieluummin omilla kyydeillä, PilsnerCäbin ajokausi loppui tänään.

Se on nyt särki? Perhana!

rb

Jos sä oot takapenkillä  :drinking: , niin sun pitäs istuu keskellä.
Silloin rasitus jakautuisi molemmille pyörille, eikä kävis niin pahasti sen toisen pyörän laakerin päälle.. :)   

FuryIII 71

Valitettavasti jouduin istumaan kuskin paikalla auton rikkiintyessä...  ::)

Jooli

Vois pikasest pyörähtää paikalla tervehtimässä, kun ollaan ainaki salossa tämä viikonloppu.

rb

Nainen penkoi varastosta mun vanhan Leviksen nahkatakin.
Mä en sitä enää pidä, joten jos joku haluu niin saa viedä.

Nii..... ja lehtiswapista jo sovittiin, eli jos jollain on ylimääräisiä, niin ottakaa mukaan.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 syyskuu, 2025, 09:34Nainen penkoi varastosta mun vanhan Leviksen nahkatakin.
Mä en sitä enää pidä, joten jos joku haluu niin saa viedä.

Nii..... ja lehtiswapista jo sovittiin, eli jos jollain on ylimääräisiä, niin ottakaa mukaan.
Nahkatakki menisi jos on läheskään käypäinen.

Gary Grand

rb

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 26 syyskuu, 2025, 11:05Nahkatakki menisi jos on läheskään käypäinen.
Okei!... Se on sulle varattu.
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 syyskuu, 2025, 11:05Onko ne nahkaakin jalostaneet?
"LEVI STRAUSS & CO" siinä siinä lukee.
Ton tyylinen:

Mulla jääny käyttämättä, kun siinä on hihojen suissa se joustava kangassuikale.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 syyskuu, 2025, 13:12Okei!... Se on sulle varattu."LEVI STRAUSS & CO" siinä siinä lukee.
Ton tyylinen:

Mulla jääny käyttämättä, kun siinä on hihojen suissa se joustava kangassuikale.
Saa nähä onko teltta minun päällä? Kokeillaan.  :))

fileeraus

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 21 syyskuu, 2025, 23:14Tähän suunnitelmaan tuli muutos, ainaki kulkineen osalta. Toki edelleen geeämmä sekin, mutta 20v. tuoreempi ja saksan divisioonasta... Saatte ite päättää meettekö mieluummin omilla kyydeillä, PilsnerCäbin ajokausi loppui tänään.

Pitäiskö sun hyppää rodin kyytiin käyttämään suuntavilkkua?  :thinking:
Säävarauksella

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 26 syyskuu, 2025, 14:23Pitäiskö sun hyppää rodin kyytiin käyttämään suuntavilkkua?  :thinking:
Säävarauksella

Ehdottomasti!  :iwantit: