Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

JUY40

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 04 toukokuu, 2025, 14:28Painaa tieten tonnin? :))
Jos ei muuta kyytiä löydy, niin myö elokuussa mennään nurmeksen suuntaan.

Tai saattashan tuo tarvittaessa tippua kalja-auton kyydistä nurmestien laitaan joku päivä. :thinking:

tevo

Itte tiputtasin ton Hra Kuusakosken laanille...
Tiikerinä kasvisravintolasa..

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 toukokuu, 2025, 05:26Mitäs reittiä @Jarona ajaa ylös? Ja onko lavalla kumien lisäks tilaa? @Wilburi lle pitäis viedä jääkaappi.
Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 04 toukokuu, 2025, 14:28Painaa tieten tonnin? :))
Jos ei muuta kyytiä löydy, niin myö elokuussa mennään nurmeksen suuntaan.

Tämä asia selvis ja kaappi on matkalla mulle nyt.
Veli poika viimein sai itteesä niskasta kiinni.
Vtu tää hymyily sattuu

isalmela

Kiinnostaako jotakuta ajaa Pösö 504 Lahdesta Ouluun tässä joskus? Saa ilmoittautua mulle nolla neljä neljä 239 4663
Diesel on puhtaampi

Camino79

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 17 kesäkuu, 2025, 19:28Kiinnostaako jotakuta ajaa Pösö 504 Lahdesta Ouluun tässä joskus? Saa ilmoittautua mulle nolla neljä neljä 239 4663

Riippuu ihan korvauksen määrästä  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 17 kesäkuu, 2025, 19:28Riippuu ihan korvauksen määrästä  :))
Sekä matkalla olevista huoltoketjujen määrästä...

Kalu

Mutta täytyy kylllä sanoa, että Ismo on kyllä aika avarakatseinen (sairas) harrasteajoneuvojen suhteen.

Kyrpov

Reilu 6 tuntia junalla ja alle 60€ ilman alennuksia oulu-lahti. Ei mikään tekemätön paikka.
Sinä vain

Harri S

Kenelläkään kulkua (pakulla/ka/vast) Kankaanpäästä PK-seudulle? Pitäis yksi 170kg painoinen pieni moottoripyörä saada kulkeutumaan tälle suunnalle, toki korvausta vastaan.
Päätoiminen harrastaja

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 17 kesäkuu, 2025, 21:57Mutta täytyy kylllä sanoa, että Ismo on kyllä aika avarakatseinen (sairas) harrasteajoneuvojen suhteen.
Enempi minua kyllä  :o tuo hankintalogiikka. Ite käyn eka katsomassa autoa paikan päällä, nukun vähintään yhden yön yli, teen kaupat ja käyn hakemassa. Muutaman kerran noista lipsunut ja ei välttämättä hyvä.

Gary Grand

Ei mun hankinnat ainakaan katsomalla miksikään muutu.. :o

Yleensä kun asettaa riman tarpeeksi matalalle, niin vielä yllättyykin positiivisesti. 8)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

cdi

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 18 kesäkuu, 2025, 09:19Kenelläkään kulkua (pakulla/ka/vast) Kankaanpäästä PK-seudulle? Pitäis yksi 170kg painoinen pieni moottoripyörä saada kulkeutumaan tälle suunnalle, toki korvausta vastaan.

Kankaanpää hyvinkää2vk perästä jos oikein muistan.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 17 kesäkuu, 2025, 19:28Kiinnostaako jotakuta ajaa Pösö 504 Lahdesta Ouluun tässä joskus? Saa ilmoittautua mulle nolla neljä neljä 239 4663
onks se sunny?
Vielä on eilinen jossain.

cdi

Lainaus käyttäjältä: cdi - 18 kesäkuu, 2025, 12:21Kankaanpää hyvinkää2vk perästä jos oikein muistan.

No joo tarkistin 27,6  pe tapahtuu siirtyminen. 170 kg vaatii kyllä apulaisen lastauksessa ja ajosillan jotapitkin työntää.  Ja pikakoti on perässä joten se rajoittaa ,jos ajaa linkkuun niin saattaa mennä irroittamatta.
   Varmaan puhelinkonsultaatio mikäli säilyn hengissä niin kauan  ens maanantaina on tähystys jossa kusiputkeen tungetaan viemä vesijohto ja televisio jotensakkin olen epäileväinen mainostettuun kivuttomuuteen. V^**u