Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

tevo

stana

Tervakoskelta vaihdelaatikko, itään/ pohjoiseenpäin? Löytyykö kyytiä?

Harri S

Huomenna tyhjällä pakulla Espoosta-Kankaanpäähän ja takaisin, ei niin tyhjällä pakulla. Porintien kautta meinaan ajella.

isalmela

Miten saatais 1961 Dodge Helsingistä mulle tänne Ouluun? Mannelin lupasi hoitaa viikossa auton tänne, vaan nyt kuulosti että ei ole kuskeja. Ajokunnossa toki, jos joku haluaa tuoda ajamalla.

Camino79

Nythän ois esmes @FuryIII 71 :lla elämänsä tilaisuus ajella sinne taivalkoskelle  ::)

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 heinäkuu, 2025, 15:25Nythän ois esmes @FuryIII 71 :lla elämänsä tilaisuus ajella sinne taivalkoskelle  ::)

Muuten kyllä, mut tuleva vkl ei onnistu.  :-\  Ois tarkoitus Musta78:n kanssa tehdä vaihdelootakauppoja PilsnerCäbiin, ku se tulee hakemaan täältä vantaalta tekniikkapakettia, josta siis ostan lootan olssiin.

Camino79

No eikö se musta osaa tiputtaa sitä lodjua tallille ilman suakin  :))

Sen verran yhteishenkeä löytyy varmasti ni saadaan kuljetus järjestymään  ;)

FuryIII 71

Itse asiassa jarihan tallille se pitäis sit varmaan roudata, jos suostuu ottamaan sen sinne hoiviin, ja Musta sitä kautta koukkaamaan.

Sit pitäis Siipis viedä hoitoon, ja oli alustavasti lauantaiksi ohjelmaa erään naisenkin kanssa...  :rolleyes:

Perjantai ois työpäivä, ja mapsin mukaan ajoaika täältä taivalkoskelle pliisut 8h 16min, ja Senecalla varmaan vähän enemmän...  :thinking:

Miks kaikki kasaantuu aina päällekkäin?  :o  Ja ihan saatanan lyhyellä varoitusajalla.  :))

Mä voin kattoa saisinko hommat järjestymään, että pääsisin viemään auton, MUTTA em. syistä en suosittele pitämään mua ykkös- saati ainoana vaihtoehtona...  ::)

Niin ja majoituksen tarttis, ja mahdollisuuden avecille, koska jos "joudun" pilaamaan meidän lauantain, ni vähintä on pyytää reissulle mukaan.  ::)

Mutta kuten sanottu, ni ei kannata pidätellä hengitystä ainakaan vielä...

Camino79

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 15 heinäkuu, 2025, 17:23mahdollisuuden avecille, koska jos "joudun" pilaamaan meidän lauantain, ni vähintä on pyytää reissulle mukaan. 

No mutta mikäs ois rokkenrollineidolle paremmat treffit kuin päästä roadtripille komealla autolla ja päästä kellarilaisen, humalaisen seurueen kuolattavaks  :))

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 heinäkuu, 2025, 17:33No mutta mikäs ois rokkenrollineidolle paremmat treffit kuin päästä roadtripille komealla autolla ja päästä kellarilaisen, humalaisen seurueen kuolattavaks  :))

Varsinki tota viimeistä vaihtoehtoa odottelee varmaan kaikki suomen naiset tortilla märkänä.  :))

FuryIII 71

Kysytään nyt alustavasti, että mitä se majoitus nyt kahdelta hengeltä siellä taivalkoskella kustantaa, ja mikä mahtais olla edullisin tapa päästä sieltä takas hesoihin sunnuntaina...?

Ainaki junalippujen hinnat pisti hikoiluttamaan enemmän ku tää helle.  :o  Oon luullu että juna ois halpa tapa matkustaa.  :o

isalmela

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 15 heinäkuu, 2025, 19:16Kysytään nyt alustavasti, että mitä se majoitus nyt kahdelta hengeltä siellä taivalkoskella kustantaa, ja mikä mahtais olla edullisin tapa päästä sieltä takas hesoihin sunnuntaina...?

Ainaki junalippujen hinnat pisti hikoiluttamaan enemmän ku tää helle.  :o  Oon luullu että juna ois halpa tapa matkustaa.  :o
Flixbus näytti olevan su 20.7 Oulu-Helsinki 16€ per henkilö

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 heinäkuu, 2025, 15:18Miten saatais 1961 Dodge Helsingistä mulle tänne Ouluun? Mannelin lupasi hoitaa viikossa auton tänne, vaan nyt kuulosti että ei ole kuskeja. Ajokunnossa toki, jos joku haluaa tuoda ajamalla.

Äkkiä tullee mieleen että hoijjat ittes hesaan ja ajelet simcan kotia?

Stige

Ketää kulkemas savosta rantaruotsia kohen vknloppuna? Vois yks vaihelaatikko tarvita kyydin täältä rannikolle.