Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

Forssan seudulta JKL suuntaan ja siitäkin vielä pohjoisempaan eli Pyhäjärvelle kulkeutuis tarvittaessa jotain mikä ilman erityistä junppaa GMC BARON CRUISERiin mahtuis. Paluu etelän suunnasta näillä näkymin tiistaina.

Jussi

Liikkuuko kukaan Lammin/Tuuloksen ohi Jyväskylään päin? Olis siellä hydraulisylinteri tulossa tänne. Kaksin käsin nosteltavissa kuitenkin, vaikka painava.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 04 joulukuu, 2025, 02:26Liikkuuko kukaan Lammin/Tuuloksen ohi Jyväskylään päin? Olis siellä hydraulisylinteri tulossa tänne. Kaksin käsin nosteltavissa kuitenkin, vaikka painava.
Mulle tuo olis vajaa tunnin mutka Hollola - Laukaa välillä, ajelen sen 3x vielä tämän vuoden puolella, huomenna seuraavan kerran, niin eiköhän se johonkin niistä järjestyisi jos ei jollain osu paremmin. Mitkäs tommosen mitat on, mahtuuko edes Diudin takaloosteriin (ei kaadu penkki)?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 joulukuu, 2025, 10:06Mulle tuo olis vajaa tunnin mutka Hollola - Laukaa välillä, ajelen sen 3x vielä tämän vuoden puolella, huomenna seuraavan kerran, niin eiköhän se johonkin niistä järjestyisi jos ei jollain osu paremmin. Mitkäs tommosen mitat on, mahtuuko edes Diudin takaloosteriin (ei kaadu penkki)?
Alle metriin sen pituus jää selvästi ja paksuutta alle 20cm kaikkine lisukkeineen. Kuvissa kyllä melko likainen.

Pertti K

No jos sen saa putsattua/paketoitua niin ettei sotke itteensä eikä autoa ja sen saa Lammilta kyytiin n. klo 16 niin onnistuu huomenna. Joudut kyllä noukkia sen määräaikaan Keljosta tai Seppälästä (kun käyn lippukaupassa) tai joustavammin Laukaasta.

Tai jos kulkeutuu Hollolaan/Lahteen niin aikatauluttaminen helpottuu huomattavasti. Ens viikolla olen täällä ke-pe.

Pertti K

Nyt on @Jussi lle hydrauliikkaa vapaasti Laukaassa. Toisaalta keskiviikkonahan mää 7 aikoihin ajelen Vaajakoskelta että jos vielä saunan jälkeen illalla viittii lähteä niin...

On se kumma, itelle kun jotain ostaa niin tinkimisestä ei tuu mitään, nyt kävi ihan itestään kun "pojat" oli hinnan jo sopineet niin myyjä alkaa heti kyselemään että mites hinta...? Minä että te ootte vissiin sen jo sopineet - vai vieläkö siitä voi neuvotella? No voihan siitä näköjään. Sinne se jäi nyrkkiä puimaan kun vielä tinki perkule, ei oo kuulemma konepiireissä tuolleen tapana, paha karma seuraa... Sanoin että laittaa minun piikkiin sen, ei Jussin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 joulukuu, 2025, 20:41Nyt on @Jussi lle hydrauliikkaa vapaasti Laukaassa. Toisaalta keskiviikkonahan mää 7 aikoihin ajelen Vaajakoskelta että jos vielä saunan jälkeen illalla viittii lähteä niin...

On se kumma, itelle kun jotain ostaa niin tinkimisestä ei tuu mitään, nyt kävi ihan itestään kun "pojat" oli hinnan jo sopineet niin myyjä alkaa heti kyselemään että mites hinta...? Minä että te ootte vissiin sen jo sopineet - vai vieläkö siitä voi neuvotella? No voihan siitä näköjään. Sinne se jäi nyrkkiä puimaan kun vielä tinki perkule, ei oo kuulemma konepiireissä tuolleen tapana, paha karma seuraa... Sanoin että laittaa minun piikkiin sen, ei Jussin.
Juu, kiitos vielä tätäkin kautta. Meni oikeen sujuvasti. 
Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 joulukuu, 2025, 20:41Toisaalta keskiviikkonahan mää 7 aikoihin ajelen Vaajakoskelta että jos vielä saunan jälkeen illalla viittii lähteä niin...
Vitsiniekka... Onko toi nyt aamulla vai illalla?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 joulukuu, 2025, 00:25Onko toi nyt aamulla vai illalla?
Nii ja sekin vielä, että sinun ilta 7 on meidän muiden aamu 7...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 joulukuu, 2025, 01:16Nii ja sekin vielä, että sinun ilta 7 on meidän muiden aamu 7...
Niinpä, vähemmästäkin menee sekasin.

Pertti K

manha

isalmela

Oliko foorumilla Mikkeliläisiä? Sattuuko joku vielä joskus kulkemaan johonkin isompaan kaupunkiin etelän tai lännen suuntaan?

Torissa olisi halpa levysoitin ja noin 40 kg levyjä. Jos joku keksii näille kyydin vaikka Helsingin, Jyväskylän, Tampereen, Oulun tms suuntaan niin mielelläni ostaisin. Voin maksaa myös vaivan palkkaa. Reissutyötä tekevä kaverini kuskaa nuo kyllä joskus perille tänne Ouluun, mutta hän ei käy Mikkelin suunnalla koskaan

Tuossa ilmoitus https://www.tori.fi/35959555

Minun yhteystiedot ovat nolla neljä neljä 239 4663

Pertti K

Minkäs verran saa valkata levyjä päältä jos koukkaa Mikkelin kautta?  :P

Niin kaverin psta kyselen...

tevo

Mulloois myyä sulle evullinen LP-soitin ja muutama LP:kin ..
Lainaus käyttäjältä: isalmela - 19 tammikuu, 2026, 19:02Oliko foorumilla Mikkeliläisiä? Sattuuko joku vielä joskus kulkemaan johonkin isompaan kaupunkiin etelän tai lännen suuntaan?

Torissa olisi halpa levysoitin ja noin 40 kg levyjä. Jos joku keksii näille kyydin vaikka Helsingin, Jyväskylän, Tampereen, Oulun tms suuntaan niin mielelläni ostaisin. Voin maksaa myös vaivan palkkaa. Reissutyötä tekevä kaverini kuskaa nuo kyllä joskus perille tänne Ouluun, mutta hän ei käy Mikkelin suunnalla koskaan

Tuossa ilmoitus https://www.tori.fi/35959555

Minun yhteystiedot ovat nolla neljä neljä 239 4663

Mullois myyä sulle evullinen LP- soitin ja muutama LP:kin ..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 19 tammikuu, 2026, 20:21Minkäs verran saa valkata levyjä päältä jos koukkaa Mikkelin kautta?  :P

Niin kaverin psta kyselen...
Kyytiapua jo järjestyikin, mutta yllättäen myyjä ei ole lukenut Tori viestiä eikä vastannut siihen. Voi olla joku kuuhullu taas. Katsotaan