Chrysler 300 C neliveto AWD ja ominaisuus.

Aloittaja Jarona, 21 marraskuu, 2025, 18:57

« edellinen - seuraava »

palontie

Mutta onko se ohjelma enää autossa kun diablolla Jarona meni sorkkimaan,kun se tossa gen1 predatorissa pitäis ekana imaista siihen kapulaan autosta.Toivottavasti on.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 31 maaliskuu, 2026, 18:25Mutta onko se ohjelma enää autossa kun diablolla Jarona meni sorkkimaan,kun se tossa gen1 predatorissa pitäis ekana imaista siihen kapulaan autosta.Toivottavasti on.
Eipä taida olla kun se EGR-vikakoodikin ilmestyi, sitähän ei tällä Diablon kapulalla saa ohjelmoitua pois eli on poistettu jollain muulla viriohjelmalla.
Ja kun vielä huntalo olen niin ehkä hyvä niin, kolhisin vielä itteeni ton kans.. :-[

Rrottweiler

Jos tohon haluaa vakio-ohjelman, veikkaan että tarvii sit jo ihan "tehdasapua" Jamant, yms kellä on viralliset vehkeet ajaa sisään vakio-ohjelma. Noita virallisia huoltoja on pirun hankala löytää, itse löysin esim Recall turvatyynyjen vaihtoon Jykylystä firman, mutta olikin omassa jo vaihdettu. Tosin tämä firma ei nähnyt sitä ja ois tehnyt tehtaan takuuseen.

palontie

Ei oo helppoa todellakaan löytää huoltoja jotka pääsee noihin käsiksi,tai jos pääsee ei ole ymmärrystä.

palontie

Se Ruotsalainen heppu joka poisti Skimmin,se voisi ehkä auttaa :thinking:

palontie

Jarona

Oottelen ny sitä EGR-venttiiliä että saan asennettua ja sit tien päällä kokeilen miten toimii. Muita vikakoodeja ei ole kuin oikeasta ajovalon korkeussensorista, kuskin ovimoduulista ja radiosta.
Jos totean ettei oikein pelaa niin jatkan selvittelyä. :) 

palontie

Eilen löytyi siihen kangasmatot rengaskasan päältä,sinne olin viskannut ::)

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 huhtikuu, 2026, 18:59Eilen löytyi siihen kangasmatot rengaskasan päältä,sinne olin viskannut ::)
Pietähän tallessa, haetaan kun keretään. ^-^

Jarona

Ja kun viimein asensin EGR-venttiilin, auto alkoi pelaamaan täydellisesti! Vikakoodeina vain oikea ajovalo ja tuo radio joka on kyllä ihan paska. Niinpä ajelen ny tällä kun tuo diisseli on niin kallista ;D

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 14 huhtikuu, 2026, 11:14Ja kun viimein asensin EGR-venttiilin, auto alkoi pelaamaan täydellisesti! Vikakoodeina vain oikea ajovalo ja tuo radio joka on kyllä ihan paska. Niinpä ajelen ny tällä kun tuo diisseli on niin kallista ;D
No onhan se komealla mallilla, onnea Kemijärvi! Nyt minä taas muistan miksi minä tykkään mahdollisimman alkuperäiskuntoisista autoista, joita ei ole kukaan neropatti viritellyt

sössö

täysin toimivalle autolle taisi kaksi mitälie releen etsijää ja sisustan purkajaa riittää niin auto oli tossa jamassa ettei mikään toimi. Hyvä jos Jarona on nyt saanut sen jotenkin toimimaan tämän käsittelyn jäljiltä. Se on ihan mukava auto.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 14 huhtikuu, 2026, 19:31No onhan se komealla mallilla, onnea Kemijärvi! Nyt minä taas muistan miksi minä tykkään mahdollisimman alkuperäiskuntoisista autoista, joita ei ole kukaan neropatti viritellyt
Sitä minäkin vähän ihmettelin että miten kuitenkin olen ruvennut pussihousuksi! :o  Ennen ei tullu mieleenkään olla virittämättä, oli kyse sitte vaikka sähkövispilästä tai lumilapiosta, autoista puhumattakaan. ;D

Jarona

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 huhtikuu, 2026, 19:41täysin toimivalle autolle taisi kaksi mitälie releen etsijää ja sisustan purkajaa riittää niin auto oli tossa jamassa ettei mikään toimi. Hyvä jos Jarona on nyt saanut sen jotenkin toimimaan tämän käsittelyn jäljiltä. Se on ihan mukava auto.
Varsin kivahan tämä kun pelaa, rassaus tällaiseen tietokonehirviöön on tuskallista.

palontie