Chrysler Newport -70

Aloittaja Juicci, 14 joulukuu, 2025, 15:31

« edellinen - seuraava »

Juicci

Lainaus käyttäjältä: Rrottweiler - 24 kesäkuu, 2026, 00:38Ei, ei mitään Barzeta, Torq Thrust yms 5 puola vanteita prkle... ne on niin nähty. Joka saatanan toisen kotteron alla on ne. Jos tekee juomapelin esim Old Timer Runissa tai Big Wheel, että huikka Jallua joka auton kohdalla, missä on 5 puolat, niin et pääse eka riviä pidemmälle...  :o  ;D

😁 kaikkia en voi miellyttää valinnoillani ja itselleni olen tätä pirssiä tekemässä😁

Vaan täällä pohjoisessapa ei näy...Barzettoja viisipuolasina C-koppasten Mopareitten alla. Kumpiakaan ei ole näkynyt liiemmin täällä Oulun seudulla. Joten voin hyvillä mielin ajella ja pysähdellä ilman pelkoa humaltumisesta, kun korkki pysyy kiinni😂 Yhden -70 300 Cyclerin tiedän Oulussa ja sekin on alkuperäiskuntoinen vanteita myöden.

Ja vanteisiin mitä tulee. Niin eipä kukaan ollut halukas myymään vanteita, kun niitä olin ostattelemassa talvella prkl. Joten olosuhteiden pakosta jouduin tyytymään Barzettoihin🤣

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 24 kesäkuu, 2026, 07:41😁 kaikkia en voi miellyttää valinnoillani ja itselleni olen tätä pirssiä tekemässä😁

Vaan täällä pohjoisessapa ei näy...Barzettoja viisipuolasina C-koppasten Mopareitten alla. Kumpiakaan ei ole näkynyt liiemmin täällä Oulun seudulla. Joten voin hyvillä mielin ajella ja pysähdellä ilman pelkoa humaltumisesta, kun korkki pysyy kiinni😂 Yhden -70 300 Cyclerin tiedän Oulussa ja sekin on alkuperäiskuntoinen vanteita myöden.

Ja vanteisiin mitä tulee. Niin eipä kukaan ollut halukas myymään vanteita, kun niitä olin ostattelemassa talvella prkl. Joten olosuhteiden pakosta jouduin tyytymään Barzettoihin🤣
Nuo on just hyvät tuohon

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 24 kesäkuu, 2026, 07:41😁 kaikkia en voi miellyttää valinnoillani ja itselleni olen tätä pirssiä tekemässä😁

Joo ei pidä vakavasti ottaa minun sanomisia. Jokainen laittaa sellaset vanteet kuin haluaa ja jos joku ei tykkää, niin voi voi.  ;D  Mutta C-bodyssä voisi mennä myös isommat 17" helposti ja jäisi vielä renkaisiinkin sivua.

Juicci

Lainaus käyttäjältä: Rrottweiler - 24 kesäkuu, 2026, 16:16Joo ei pidä vakavasti ottaa minun sanomisia. Jokainen laittaa sellaset vanteet kuin haluaa ja jos joku ei tykkää, niin voi voi.  ;D  Mutta C-bodyssä voisi mennä myös isommat 17" helposti ja jäisi vielä renkaisiinkin sivua.

Eipä mittään😀

17" voisi olla ihan jees juttu, niin kuin mainitsit. Itse olen kallellaan tuohon "Old school" tyyliin. Eli kumia reilusti vanteella, joka suuntaan ja kylet bullollaan. Jotenkin on pinttynyt mieli miltä Jenkin tulisi näyttää, kun pikku nappulana 80-luvun  alkumetreillä ihastelin ameriikan-autoja kylillä ja v8.sta.

Gary Grand

Impiin nyt heitellyt alle mitä sattuu vanteita/renkaita, kun Crown Vicin etupää ei ota 15" vannetta millään, niin 275/55/17" ei itseasiassa ole ollenkaan hassumman näköinen moisen jahdin alla.. O0