Garyn sekalai/opäiset projektit

Aloittaja Gary Grand, 10 tammikuu, 2020, 17:27

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 kesäkuu, 2026, 19:28Vahvistetaan nyt koppaa ihan kunnolla, kun pussihousut syttyi tuleen jo vuosia sitten tän kanssa..
Omapaino taitaa pyrkiä nousuun, kunhan ei tarvi mennä puntarille...

Juicci

Hullu saa olla, mutta ei tyhmä...

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Juicci - tänään kello 08:50Hullu saa olla, mutta ei tyhmä...

Tyhmä saa olla mut ei tykkimies  :thinking:

Ja mitä näitä nyt on  :rotfl:

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 08:57Tyhmä saa olla mut ei tykkimies
Mitäh  :thinking:  :thinking:  :thinking: . Kysyy Res. tykkimies....

Pande

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - tänään kello 10:07Mitäh  :thinking:  :thinking:  :thinking: . Kysyy Res. tykkimies....
Tykkimieheksi pääsee kun seisoo kutsunnoissa etunojassa jalat harallaan (paineaalto ei heitä nurin), monttu auki (korvat eivät mene lukkoon) ja kysyy just noin kuin sinä että MITÄH (valmiiksi huonokuuloinen niin ei valtio joudu korvaamaan kuulon huononemista).

t. "olen minä tykkimieskin ollut"

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Pande - tänään kello 10:33Tykkimieheksi pääsee kun seisoo kutsunnoissa etunojassa jalat harallaan (paineaalto ei heitä nurin), monttu auki (korvat eivät mene lukkoon) ja kysyy just noin kuin sinä että MITÄH (valmiiksi huonokuuloinen niin ei valtio joudu korvaamaan kuulon huononemista).

t. "olen minä tykkimieskin ollut"
Jaa, no en yhtään enää muista, miten se kutsunnoissa meni, hyvä että muistan missä ne oli.... Tosin en minä palveluksessa tykkiä edes nähnyt kuin kuvissa, että se mun tykkimies-vakanssista...

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 elokuu, 2025, 15:01Homojeepin helman vaihtoa.

Reikiä ruostetta ja paskaa.

Hetken rapsuttelun jälkeen homma laajeni myös sisäsyrjään. ::) Kuka yllättyi..

Uutta peltiä sisuksiin.

Nyt kahvitauolla.
Kohta soviteltava uutta helmaa paikalleen. Jos pääsisi tällä huomenna töihin.. ::)
Ihan kuin olisi ollut käyttisten ruosteiden paikkailuista jotain juttua jossain ketjussa.. :thinking:

Käyttöharraste, vai harrastekäyttis? Kas, siinäpä kysymys.. :dontknow:
Laitoin tuosta ekasta kuvasta copy-paste -kuvan edelliselle omistajalle WA:lla, sen Hemi WK on mulla tuossa pihalla..... Olisko tuoreempia kuvia tarjolla???

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - tänään kello 10:59Laitoin tuosta ekasta kuvasta copy-paste -kuvan edelliselle omistajalle WA:lla, sen Hemi WK on mulla tuossa pihalla..... Olisko tuoreempia kuvia tarjolla???
Vähänlaisesti on tuota tullut kuvattua.. :thinking:
Näitä kalustonsiirtokuviahan ne yleensä on.🤣

Noista on hyvä valita! :))
Kyllä se käyttöä on nähnyt viimeisen vuodenkin sisään näköjään..

Keme

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - tänään kello 11:21Vähänlaisesti on tuota tullut kuvattua.. :thinking:
Näitä kalustonsiirtokuviahan ne yleensä on.🤣

Näyttävä yhdistelmä!

Juicci

Näissä kahdessa on jotain yhtäläisyyttä...kyydissä näyttäs olevan kalusto isompaa kuin mitä veturit on....

Gary Grand

Sateesta huolimatta tyhjät kohdat alkaa saada peltiä.😎