Garyn sekalai/opäiset projektit

Aloittaja Gary Grand, 10 tammikuu, 2020, 17:27

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 kesäkuu, 2026, 05:35Jos nyt vaan pellistä..
Olikos tää Blazeri tuttu?





Ihan tuolle linjalle en itse lähtisi, kun tykkään squaren kylkilinjoista, mutta levikkeisiin nuo amuliinit sopisi hyvin. 8)

Gary Grand

Tää kylki olis nyt tehty levikettä lukuunottamatta. :P



Täällä sitten joutuu vielä leikkaamaan aikalailla poiskin.. :(



Tämän takasivun alareuna on ihan hapero ja hitsailtu jo aiemmassa elämässä. Pääsee taivuttelemaan kaarelle peltiä.. :thinking:
Samoin takavalon aukon alapuoli ja siellä on muotoja ihan kotitarpeiksi. :pamppua:

Nuo renkaat on vähän ujot tämän kokoiseen autoon, mutta aikomus olisi hommata asiallisemman kokoiset kunhan tämän saa ajelukuntoon.

Gary Grand


Korjauspala irtosi arkista..



On tuo millinen aika surkeaa tavaraa Surkun orkkispelteihin verrattuna.. :o
Jotain 1,25mm ilmeisesti sen omat pellit.
Korjauspalat joita siihen on aiemmin leivottu tuntuu taas 0,8mm tavaralta.. Siis ihan tehtaalaisia muotoja esittäviä korjauspeltejä jostain ysäriltä. :smashhead: Paskaa on silloinkin saanut jo kaupasta. :suspect:

Gary Grand


Gary Grand

 Hullun hommaa..



Ensin pitää lattiasta paikata reikiä ihan hulluna ja nyt alan tehdä uusia.. :dontknow:
No, eri kohtaan, mutta kuitenkin. ::)

Auoin bensalinjojen liittimiä, mutta polttoainesuodattimelta en saanut kumpaakaan päätä auki! :smashhead:
Joutuuko vielä bensalinjan ottamaan pois runkopalkin sisästä ja repimään liittimet auki ihan törkeää väkivaltaa käyttäen?

Olis niin kiva kun vois painesuodattimen vaan ruuvata linjaan ja unohtaa..
Pysyy se klemmareissakin, mutta pussihousu meinaa nostella päätään hetkittäin. :oushit:

Äskenkin tuolla Surkun alla könysin ja se saatanan puupää tuuppasi päänsä ylös ja suoraan vetokoukun runkoon! :shitfan: vtun idiootti.. :banghead:

Uusi tankkilaite löysi paikkansa polttoainetankista ja vakiokorkuiset takajousien riippujen kannakkeet rungosta.
Tein niille tukevan kierrelevyn runkoaisan takapuolelle, niin ei tarvitse tankkia tiputtaa vaihdon takia..

Riippujen korvakkeiden vaihto/kääntö vie nyt n. puoli tuntia, niin ei ole tarvetta katsastukseen ajaa korotettuna. :rolleyes:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 kesäkuu, 2026, 22:31Auoin bensalinjojen liittimiä, mutta polttoainesuodattimelta en saanut kumpaakaan päätä auki! :smashhead: Joutuuko vielä bensalinjan ottamaan pois runkopalkin sisästä ja repimään liittimet auki ihan törkeää väkivaltaa käyttäen?
Fittu, just tota lukiessa muistin, et munhan piti kokeilla toimiiko pikapin siirtopumppu... Kun oli taas mökillä käydessä aika laiskan olonen. Helppohan se on kokeilla, kun avaa vaan vedenpoistohanan. Jos sammuu, niin pääsee vaihtaan pumpun ja ilmaamaan koko linjan...