Raadosta jalostamista, A-body

Aloittaja Gary Grand, 12 huhtikuu, 2026, 09:44

« edellinen - seuraava »

ilel

Tyydy siihen  O0   :)) just hyvä etukeno  8)

Janne-Pekka

Mahtava meno tiukka etukeno. Oishan mulla tuohon takapuskurikin ja jotain muuta silppua, takavalot meni joskus kaverille porvooseen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 31 heinäkuu, 2026, 07:23Mahtava meno tiukka etukeno. Oishan mulla tuohon takapuskurikin ja jotain muuta silppua, takavalot meni joskus kaverille porvooseen.
Muuta silppua kuulostaa aina mielenkiintoiselta.. :P

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 heinäkuu, 2026, 09:04Muuta silppua kuulostaa aina mielenkiintoiselta.. :P
Elä innostu. ;D  Pari käikälettä vaan. Joutaa mitkä ei käy minun -67 valsuun.

Gary Grand

Raadosta puhaltelin vihreän sävyjä vähemmäksi.

Tuossa on jo takaosa kattoa saanut paineilmaa. :))

Ja tässä vielä etuosakin:

Takatolppien paneelit nappasin pois.

Apukuskin puollella ei sisälokari ja c-pilari ole oikeastaan missään kontaktissa enää.. :dontknow:
20 senttiä ikkunalinjasta ylös on vielä sisäpellitys irti ja lattiassa on semmonen 20x20 senttiä ala ihan haperoa.
Tuolla välillä pellit ole kiinni toisissaan ja sisälokarin vanhat paikkaukset on irrallaan. Samoin sisälokari on irti ulkopelleistä. :thinking:

Kuskin puolella tilanne on merkittävästi parempi. Oikeastaan vaan 20 senttiä tarvii uusia takatolppaa oviaukon reunasta.

Sisälokasuoja saattaa vaatia tälläkin puolella hiukan huomiota.. ::)
Lokarin kaaret olisi joka tapauksessa tehtävä uusiksi.

Tähän malliin..

Gary Grand

Rälläkkää sovittelin takakulmalle.

Pyöränaukko Hemi-jonkun version malliin ja ruosteita pois.
Tää versio on käytännössä etupyörän aukon kopioiminen takalokasuojaan ja näyttää mun silmään parhaalta.
Pyöränaukon muoto riippui orkkis Hemi-Darteissa enemmän sattumasta kuin mistään tietoisesta valinnasta.
Taisi jokaisella korimiehellä olla oma sapluuna tuohon.. :))

Sillä aikaa kun kävin palauttamassa traileria, tiputti aika saaketin märän sadekuuron tälle tontille. :pullinghair:
Petäjävedellä ei tullut pisaraakaan..

Takakontista laikkasin varapyörän pesän ja lahon ulkoreunan pois. Vielä porattava nuo palkkien päälle jääneet soirot rti, niin saa koko pohjan uudesta tavarasta.
Pitkittäiskotelot oli ihme kyllä ihan kovat koko mitaltaan. :o

Pylväs/puu on käynyt kymmenisen senttiä syvällä kupeen sisällä.
Ulkopintaa taputtelin jo vähän suoremmaksi ja se taitaa oieta ihan riittävästi mun tarpeisiin.. Asiaan toki vaikuttaa että alareuna ja pyöränkaari tuli leikattua ruosteiden takia pois. :coolsmoke:

Vähemmän mukavana yllätyksenä jouduin huomaamaan, ettei 2 ja 4-ovisen oven takapää istu saman malliseen tolppaan. :smashhead:
Joutuu tekemään aika ison osan tolpasta ihan omasta päästä, Dusterin ovea mallina käyttäen..

Gary Grand

Seuraava pala tipahti pois..

Enää ei paljoa ole ruostetta tuolla kulmalla. :pamppua:

Kovaa peltiä jo aloittelin sovittamaan ruttuisen, pariin kertaan paikatun ja läpilahon sisälokarin tilalle..
Pääsee Ducaton kattopelti arvoiseensa tehtävään sisälokarina. O0

moparista Mopariksi. >:D