Raadosta jalostamista, A-body

Aloittaja Gary Grand, 12 huhtikuu, 2026, 09:44

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: slant sickness - 02 syyskuu, 2026, 07:28Voisko sen 4D tolpan taittaa mutkalle niin, että seuraisi 2D oven ja karmin linjaa? Poikki ja pala taitoskohtaan?
Vähän tämän suuntaista oli mielessä.
Katotaan illalla miten alkaa istumaan.. :P

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 06:45Onhan siellä, mutten ole ollenkaan varma noiden -64-65 tolppien istuvuudesta näihin uudempiin..
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 06:45Onhan siellä, mutten ole ollenkaan varma noiden -64-65 tolppien istuvuudesta näihin uudempiin..
Mutta ei ollu -67 =>?

palontie

Sais ees 10 prossaa tosta Garyn innokkuudesta rakentaa tai edes korjata.

Gary Grand

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 12:12Jos ois ni se ois jo mun pihassa.. ::)
Luomisen tuska..
Kun visio iskee päälle, niin taiteellisuus ottaa vallan. :panic:

Toki *Jallukin auttaa energiajuomana.. ::)

Gary Grand

Ovi sulkeutuu ja aukeaa.. 8)

Tuommoisella leikkauksella se onnistui.

Etu-alanurkkaa joutuu vielä vähän muokkaamaan, samoin tuota eteenpäin kaarevaa sisintä pellin olaketta.
Sitten alkaisi olemaan semmoinen että tiivistekin saattaa kolot täyttää. :))

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 18:39Ovi sulkeutuu ja aukeaa.. 8)

Tuommoisella leikkauksella se onnistui.

Etu-alanurkkaa joutuu vielä vähän muokkaamaan, samoin tuota eteenpäin kaarevaa sisintä pellin olaketta.
Sitten alkaisi olemaan semmoinen että tiivistekin saattaa kolot täyttää. :))

Oon aika kade sun touhuista ettäs tiedät  :-[

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 02 syyskuu, 2026, 18:46Oon aika kade sun touhuista ettäs tiedät  :-[
Höpöhöpö..
Mulla on ansiotyö jolla elätän itteni ja näitä mä teen huvikseni, kai sitä intoa näin piisaa? :dontknow:

Tässä mun aivot saa happea. 8)

..ja savukaasuja ja liuottimia.. :iwantit:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 18:50Höpöhöpö..
Mulla on ansiotyö jolla elätän itteni ja näitä mä teen huvikseni, kai sitä intoa näin piisaa? :dontknow:

Tässä mun aivot saa happea. 8)

..ja savukaasuja ja liuottimia.. :iwantit:
Itellä kyllä ansiotyö vie voimat sillein, ettei illalla jaksa. Siis ihan fyysisesti ei jaksa, 8 tuntia kun on jalkeillaan betonilattialla ja vähän onylimääräistä painoa, niin joka päivä on jalat niin kipeät illalla, ettei turhaan enää mitään kehtaa tehdä.

MJF

Mites se tuo Dusterin ovi, onko se muuten samanlainen kuin 2d tolpan ovi, mutta karmi puuttuu? Eikä puutu enää sekään.
Mun tarttis tehdä tuota hommaa vähän toisinpäin, 68 Chargerin ovea lyhentää neliovisen mittaan ja lisätä karmi siihen  :thinking:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: MJF - 02 syyskuu, 2026, 19:55Mites se tuo Dusterin ovi, onko se muuten samanlainen kuin 2d tolpan ovi, mutta karmi puuttuu? Eikä puutu enää sekään.
Mun tarttis tehdä tuota hommaa vähän toisinpäin, 68 Chargerin ovea lyhentää neliovisen mittaan ja lisätä karmi siihen  :thinking:
Aika pitkälti samat, mutta rautaa tolppamallin ovessa on aika reilusti enemmän karmin päissä.
Suht samanmalliset jäykistepellit(n.2mm) on kummassakin päässä ovea, mutta nuo karmit jatkuu 15-20 senttiä yläpinnan tasosta alaspäin ja oli aika monella pisteellä kiinni.

Vuosimallieroja on aika paljon. Kaikki mun ovet on -73 tai uudemmasta, niin näissä on nuo avatun takaoven sisällä näkyvät "rappurallit" turvapalkkina. Niitä ei ole -72 ja vanhemmissa, niin ovet on niissä paljon vetelämmät.

Luulisi noita 4 ovisen luukkuja olevan nurkissa B-koppaan..
Lutkaan hain priiman etuoven viidelläkympillä kanssaharrastajan nurkista.

tevo

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 syyskuu, 2026, 20:10Lutkaan hain priiman etuoven viidelläkympillä kanssaharrastajan nurkista.

Priiman? eikunnii ,sun kritteereilä joo ...

palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 syyskuu, 2026, 18:55Itellä kyllä ansiotyö vie voimat sillein, ettei illalla jaksa. Siis ihan fyysisesti ei jaksa, 8 tuntia kun on jalkeillaan betonilattialla ja vähän onylimääräistä painoa, niin joka päivä on jalat niin kipeät illalla, ettei turhaan enää mitään kehtaa tehdä.

Ei kyllä töitten jälkeen jaksa yhtään.Arvatkaa oonko käynyt töitten jälkeen useasti uistelemassa kun uisteluvene kerta on?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 syyskuu, 2026, 22:09Ei kyllä töitten jälkeen jaksa yhtään.Arvatkaa oonko käynyt töitten jälkeen useasti uistelemassa kun uisteluvene kerta on?
No, en minäkään kaloja narraamaan jaksaisi lähteä.. ;D

Ihmiset vaan tykkää eri asioista..
Ymmärrän oikein hyvin niitäkin jotka vetää töiden jälkeen sohvalle pitkäkseen tai alkaa ruuanlaittoon. Tykkään kyllä oikein hyvästä ruuasta, mutta syöminen on mulle enemmän keino pysyä hengissä, ei taidetta.. ;D