Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa

Aloittaja signet, 02 toukokuu, 2026, 11:29

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 08 toukokuu, 2026, 22:02Käytiin jätteen vastaanotto paikalla ja ihan ihme tavaraa ihmiset heittää pois ettei kukaan muu vaan vahingossakaan voi saada siitä hyötyä

Puolet varmaan sellaista et toriin tai faceen ilmoistus annetaan ja ne katoais päivässä

Joku kävi paiskaamassa puhtaan ehjän näköisen nojatuolin ja sen perään jalallisen keinutuolin huonekaluihin.
Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Ei mulla nyt ihan noin huonoja kokemuksia ole. Tosin annettavan tasoset lähtee kyllä aika äkkiä ilmoituksen jälkeen pihalle romukasaan.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.

Mä oon melkovarma et siinä vaiheessa ku lava tulee tyhjänä tallille joku herää siihen lumilinkoon

Ny ois vielä hetken mahdollisuus pelastaa 3hp clinton jossa puristukset tuntu olevan.
Näyttäis aika täydelliseltä, voi olla et kärki putsi ja uudella bensalla tulille

Tai sitten maalia pintaan ja kärryn nurkkaan rompepäiville koristeeksi