Nurmeksen hartaus ja jooga iltamat

Aloittaja Wilburi, 20 toukokuu, 2026, 18:16

« edellinen - seuraava »

HendriXXX

Ai niin nää zembalot tais olla nyt

HendriXXX

Mikäs tän pilehilepaikan osoite oli?

Ja milloin sinne alkaa porukkaa valumaan paikalle?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 25 kesäkuu, 2026, 11:54Mikäs tän pilehilepaikan osoite oli?

Ja milloin sinne alkaa porukkaa valumaan paikalle?

Laitetaas nyt sitten ihan tönnekkin eli osoite on jokikyläntie 29 75500 nurmes.

Mä aamusta lähtien päivystän millon väkeä hyökkii tontille joko siellä tahi tallilla.

500m eroa paikoilla.

045-1897666  saapi kiinni asti.

Janne-Pekka

Huomenna ilmaannun maisemiin kunhan töiltäni kerkiän.

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 25 kesäkuu, 2026, 12:47Mä aamusta lähtien päivystän millon väkeä hyökkii tontille joko siellä tahi tallilla.

500m eroa paikoilla.

Siellä on Nurmeksen Cowboy ja Texas ku ranchi on niin iso että parit torpat on muuten vaan ja ranchin tallille on vaan puoli kilsaa. ;D Ja tallilla pystyy asumaan ku ei aina jaksa torpalle asti raahautua. :P

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 25 kesäkuu, 2026, 15:04Siellä on Nurmeksen Cowboy ja Texas ku ranchi on niin iso että parit torpat on muuten vaan ja ranchin tallille on vaan puoli kilsaa. ;D Ja tallilla pystyy asumaan ku ei aina jaksa torpalle asti raahautua. :P
Jep..
Ja walkabout ranchin rajojen ympäri vie humalatilasta(ja muusta) riippuen koko vklopun.. :rotfl:  :coolsmoke:

Janski59

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 23 kesäkuu, 2026, 18:45Pahasti näyttää siltä että @Vuokralainen kanssa kurvaillaan tontille lauantaina aamupäivästä.
Ja tähän että eipä kurvaillakkaan, sunnuntaina lähtö työkeikalle niin vähän menee rankaksi touhu.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 25 kesäkuu, 2026, 16:27Ja tähän että eipä kurvaillakkaan, sunnuntaina lähtö työkeikalle niin vähän menee rankaksi touhu.

No hö  >:(

Janski59

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 25 kesäkuu, 2026, 16:30No hö  >:(

Mutta jos sattuu kuski löytymään että tulis käymään niin mikänottei. Katsotaan kuin käy.

Jarona

Penkit, keskikonsoli sekä muut roippeet pakattu autoon, saiskos olla muuta? ^-^

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 25 kesäkuu, 2026, 19:56Penkit, keskikonsoli sekä muut roippeet pakattu autoon, saiskos olla muuta? ^-^
Ohjauspyörä elikkäs ratti on monesti tarpeen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 25 kesäkuu, 2026, 19:56Penkit, keskikonsoli sekä muut roippeet pakattu autoon, saiskos olla muuta? ^-^
Mä voin säälistä ottaa yhden Subarun sun harteilta.. :coolsmoke:
Eikä tarvii ilmaseksi antaa! Saat PT Ruikulin vaihdossa. 8)

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 kesäkuu, 2026, 20:27Mä voin säälistä ottaa yhden Subarun sun harteilta.. :coolsmoke:
Eikä tarvii ilmaseksi antaa! Saat PT Ruikulin vaihdossa. 8)
Mun Hyrslerikiintiö on jo täys! :o

tevo

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 24 kesäkuu, 2026, 20:04Pyörähdin tuolla pihavarastossa kattelemassa tuliaisia, löyty sekalainen kavalkaadi vanhoja uusia sytytystulppia, erinlaisia uusia katkojan kärkiä sekä vanhoja rosterisia pyyhkimien sulkia ja jokunen varsikin.
Jos joku muu haluaisi ne seuraavat 40 vuotta jemmata varastoonsa? ;D
Ja olisi vielä kanttikoppa Blazerin etupenkit ja keskikonsoli ilman antaa mutta sopiikohan ne Hempukkaan.. :thinking:

Eijmuutaku kaikki joutava ryönä kyytiin, jos ne ei muille kelepaa, dumppaa wilin tontille loput.
Khyl hän niille tarkotuksen löytää..

Jaa, täytynnee itekki lähtä koluaan varastua ..

samiralfey

Enpä pääse sittenkään tulemaan.