Nurmeksen hartaus ja jooga iltamat

Aloittaja Wilburi, 20 toukokuu, 2026, 18:16

« edellinen - seuraava »

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 10 kesäkuu, 2026, 05:58Ei saatana, ei kyllä mahdu yhtään autoa enää vaikka kuinka tekisi mieli...
Tehdään joku kiva vaihtokauppa niin kaluston määrä pysyy vakiona :)

palontie

Mitkäs ne päivät onkaan?Jos kuiva keli tuun Väinöllä käväisemään.

Wilburi

Janski59

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 11 kesäkuu, 2026, 09:34Tehdään joku kiva vaihtokauppa niin kaluston määrä pysyy vakiona :)
no se😅

Turre11

Tulossa, sikälimikäli ei käy mitään yllättävää estettä

Wilburi

Tämäkin lähestyy huimaa vauhtia  ;D

Muistakeehan et petilöitä rajallinen määrä eli hyvä ois varata jottain minkä päällä ois kiva kelliä.

Jääkaapin käyn laittamassa päälle täs jokupäivä ja kahvivehkeet siellä jo onkin.

Ruokapuolesta ni mä grillin/smokerin sinne kans vien et edes kyrsää saa paistetua ja @tevo saapi vege juttuja sit kans paistella  ;D

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 10:47Tämäkin lähestyy huimaa vauhtia  ;D

Muistakeehan et petilöitä rajallinen määrä eli hyvä ois varata jottain minkä päällä ois kiva kelliä.

Jääkaapin käyn laittamassa päälle täs jokupäivä ja kahvivehkeet siellä jo onkin.

Ruokapuolesta ni mä grillin/smokerin sinne kans vien et edes kyrsää saa paistetua ja @tevo saapi vege juttuja sit kans paistella  ;D
Onko se sama kirjasto minun maja vai missä talossa lojutaan?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - tänään kello 11:55Onko se sama kirjasto minun maja vai missä talossa lojutaan?

Saat sä sen pömpelin jos haluut.

Se sohva on vaan vaihtunu sänkyyn.

Molemmat talot on vapaana kelliä

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 12:19Saat sä sen pömpelin jos haluut.

Se sohva on vaan vaihtunu sänkyyn.

Molemmat talot on vapaana kelliä
Jees lukitaan.  8)

Wilburi

Olikos kellään tulijalla puristinta komposiitti vesiputkelle  :thinking:

Yks lyhyt pätkä näyttäs aikahuonolle ja se varmaan kannattaa vaihtaa ettei kojahda paineiskuista.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 10:47Tämäkin lähestyy huimaa vauhtia  ;D

Joo, mähän voisin sen eriön kans varata... Voitas miettii et ketkä tuo kahvia ja ketkä vaikka kahvimaidot ja sillei, ettei kaikki tuo kaikkee.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 16:16Joo, mähän voisin sen eriön kans varata... Voitas miettii et ketkä tuo kahvia ja ketkä vaikka kahvimaidot ja sillei, ettei kaikki tuo kaikkee.

Mites jos kaikki vie sitä maitoa joka säilyy kuukausia pöydälläkin? Ei ainakaan vanhanisi turhaan