Nurmeksen hartaus ja jooga iltamat

Aloittaja Wilburi, 20 toukokuu, 2026, 18:16

« edellinen - seuraava »

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Janski59 - 23 kesäkuu, 2026, 18:45Pahasti näyttää siltä että @Vuokralainen kanssa kurvaillaan tontille lauantaina aamupäivästä.

Ei vittu nyt taas...🙈

tevo

Täätyyhä sun kurvailla Lumikki Kajjjaaniin.

Ainaki @Janski59  suunitteli kertovasa @Virpi59 lle jotta sä ostit sen, mut sun tontille ei mahu enempää, joten janski joutuu säilöön sitä. Jopa joutuu välillä ajeleen sillä.

Oho, kerroinko? Ee een kait ..

Vuokralainen


tevo

Mihinkää menny , tämmönen vähäonnellinen hekottaa vieläki ..

Wilburi

Nonnih tänään varmistu että saunomisen jälkeiseen alasttomana vesisateessa tapahtuva joutsenlampi ei ole enää pakollinen tapahtuma vaan voi käydä myös tylsästi suihkussa.

Sain siis 2 vessaa käyttöön ja useammasta hanasta saa vettä jos sitä tahtoo  :suspect:

Luulen että vesi lasku ei sen juomisen takia juurikaan kasva kun muutenkin on parempia eväitä oletettavasta saapuvalla väellä mukana  ;D

Pikku-Kalle

Mää mietin tuunko kumminki lauantaina päiväksi, epäilyttää nyt vähän saanko palauduttua. Aamusta meinasin tulla, heräilen kumminki toivottavasti vasta 02-03, enkä perjantain puolella, niin siinähän hyvin ehtii siihen ku porukka alkaa heräilemään. :thinking: Kotia jos joskus puolen yön nurkilla viimestään lähtöö sitte.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - tänään kello 18:33Mää mietin tuunko kumminki lauantaina päiväksi, epäilyttää nyt vähän saanko palauduttua. Aamusta meinasin tulla, heräilen kumminki toivottavasti vasta 02-03, enkä perjantain puolella, niin siinähän hyvin ehtii siihen ku porukka alkaa heräilemään. :thinking: Kotia jos joskus puolen yön nurkilla viimestään lähtöö sitte.

Ihan mille tuntuu ni tee niin.

On siellä se yläpömpeli jos sille tuntuu.

Jarona

Pyörähdin tuolla pihavarastossa kattelemassa tuliaisia, löyty sekalainen kavalkaadi vanhoja uusia sytytystulppia, erinlaisia uusia katkojan kärkiä sekä vanhoja rosterisia pyyhkimien sulkia ja jokunen varsikin.
Jos joku muu haluaisi ne seuraavat 40 vuotta jemmata varastoonsa? ;D
Ja olisi vielä kanttikoppa Blazerin etupenkit ja keskikonsoli ilman antaa mutta sopiikohan ne Hempukkaan.. :thinking:
Niin ja hartaustapahtuman tarkka osoite olisi kiva yllätys. ^-^

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Jarona - tänään kello 20:04Pyörähdin tuolla pihavarastossa kattelemassa tuliaisia, löyty sekalainen kavalkaadi vanhoja uusia sytytystulppia, erinlaisia uusia katkojan kärkiä sekä vanhoja rosterisia pyyhkimien sulkia ja jokunen varsikin.
Jos joku muu haluaisi ne seuraavat 40 vuotta jemmata varastoonsa? ;D
Ja olisi vielä kanttikoppa Blazerin etupenkit ja keskikonsoli ilman antaa mutta sopiikohan ne Hempukkaan.. :thinking:
Niin ja hartaustapahtuman tarkka osoite olisi kiva yllätys. ^-^

Nappaa romut matkaat ni eiköhän ne letukan konttiin sovi  :))

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jarona - tänään kello 20:04Pyörähdin tuolla pihavarastossa kattelemassa tuliaisia, löyty sekalainen kavalkaadi vanhoja uusia sytytystulppia, erinlaisia uusia katkojan kärkiä sekä vanhoja rosterisia pyyhkimien sulkia ja jokunen varsikin.
Jos joku muu haluaisi ne seuraavat 40 vuotta jemmata varastoonsa? ;D
Ja olisi vielä kanttikoppa Blazerin etupenkit ja keskikonsoli ilman antaa mutta sopiikohan ne Hempukkaan.. :thinking:
Niin ja hartaustapahtuman tarkka osoite olisi kiva yllätys. ^-^
Sulat kiinnostaa.  :+1: Ja keskikonsoli.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - tänään kello 20:04Pyörähdin tuolla pihavarastossa kattelemassa tuliaisia, löyty sekalainen kavalkaadi vanhoja uusia sytytystulppia, erinlaisia uusia katkojan kärkiä sekä vanhoja rosterisia pyyhkimien sulkia ja jokunen varsikin.
Jos joku muu haluaisi ne seuraavat 40 vuotta jemmata varastoonsa? ;D
Ja olisi vielä kanttikoppa Blazerin etupenkit ja keskikonsoli ilman antaa mutta sopiikohan ne Hempukkaan.. :thinking:
Niin ja hartaustapahtuman tarkka osoite olisi kiva yllätys. ^-^

Laittelen watsuppia kohta.