Bednisteily jatkuu

Aloittaja Markok, 04 kesäkuu, 2026, 16:45

« edellinen - seuraava »

Markok



Vielä jarrut purkaa sekä rälläkällä siistiä pari paikkaa niin olisi runko valmis puhallettavaksi.
Nyt pitäisi kyllä keskittyä hytin puhallukseen kun kelit riittävän lämpöiset 8)

Eli ei ole jäänyt kesken vielä vaan jaksaa purkaa :coolsmoke: