soittimen LCD näyttö

Aloittaja sämpy, 22 kesäkuu, 2026, 05:29

« edellinen - seuraava »

sämpy

-00 vuoden Fiiatissa orkkisradion LCD paneelissa "palaa" puolet "viivoista" vain hyvin himmeästi, osa toimii normaalisti. Lie joku tyyppivika ja helpointa varmaan ettiä jostain toinen radio jos löytyy parempi, mutta onkohan tuo mikään korjattava vika kuten juotosmurtuma vai paneeli lopullisesti rikki.

Jussi

Näytöissä aika harvakseltaan on juotoksia, puristus ja liimaliitoksia enemmän. On aika tapauskohtaista saako sille mitään tehtyä. Usein ei saa.

Markok

Astra g radio/info näyttöön saa uutta lcd levyä aliexpress esim. Mutta itseltä jäisi vaihtamatta kun yhden sellaisen tutkin, toki se oli hapettunut piloille muutenkin.