Chevy Van 2000 rungon hitsaus

Aloittaja BigBlock Cruiser, 28 heinäkuu, 2026, 10:19

« edellinen - seuraava »

BigBlock Cruiser

Vanin runko kaipaisi hitsausta. Runko kuitenkin aika hyvä, jousenkorvakkeet, korikiinnikkeet ja pääosin muutenkin ok eli osaajalle tehtävissä kohtuudella. Olisiko täällä jollakin kiinnostusta ja aikaa projektille korvausta vastaan. Työllä ei ole kiirettä. Auto on matala malli eli mahtuu talliin. Soita nollaneljänolla 2563685

Gary Grand

BigBlock Cruiser

Auto on Tuusulassa, mutta ajokunnossa eli voin tuoda minne tarve. -Mika

BigBlock Cruiser

Nostetaampa tätäkin, hitsaaja edelleen hakusessa. Työstä maksetaan kohtuullinen korvaus ja aikataulu ei ole kiireellinen.

rb

Löytääköhän tätä täältä kukaan, kun minäkin äsken vasta huomasin?
Ketäs meillä täällä on. :thinking: @Janne-Pekka  @Wilburi  @DX  nyt ainakin

Wilburi

Vähän on kaukana mulle toi eikä se paljon lähempänä @Janne-Pekka  olene

sämpy

Mulla on Hämeenlinnassa kaveri joka firaabelina omassa tallissa hitsailee ducatoja ja muita ihmisten romuja, maksaa se toki jotain mutta ei taatusti kalliista päästä, ei toki ole mikään virheetön peltiekspertin jälkikään. Pohjaa maalaa ja massaa mutta pintapeltejä ei maalaa. Jos kiinnostaa pistä viestiä. Kai sinne talliin vanikin mahtuu jos mahtuu matala Ducato.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 elokuu, 2026, 11:18Vähän on kaukana mulle toi eikä se paljon lähempänä @Janne-Pekka  olene
Jep on matkaa ja mulla on nyt hommaa enemmän kuin tarpeeksi.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: BigBlock Cruiser - 10 elokuu, 2026, 20:57Nostetaampa tätäkin, hitsaaja edelleen hakusessa. Työstä maksetaan kohtuullinen korvaus ja aikataulu ei ole kiireellinen.

JOS ei ole kiireellinen ja saa maksaakin jotain niin tökkää vaikka nummero yv:llä tms.

Saattas olla mahikset ottaa tommonen väliproggis kun just nyt ei oo paniikki duunissa.

Talli löytyy Leivonmäeltä ni ei tarvii ainakaan ihan synkimpään savoon kuljettaa