Rengas keskustelu. eli Miten sulla pyörii?

Aloittaja NonSenCe, 23 maaliskuu, 2020, 22:26

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

Ihan miten vaan, noilla ollaan rullattu paljon eikä mitään moitteita.

Kyrpov

Sailunin halpamerkki ;D  onse perkele nykyään
Sinä vain

Janne-Pekka

Musta ja pyöreä, Mutta ei välttämättä Pirelli.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Carillo

Mikäs tätä nykyä on hinta/laatusuhteeltaan paras rwl-rengas?

Esim 235/60r14 koossa olen löytänyt Nankangeja ja Vitoureja. Ja noista kahdesta tuo Vitour tuomittiin tässä topicissa aiemmin paskaksi.

Joskus muinoin ku taalan kurssi oli hyvä euroon nähden niin tuli uitettua Coopereita ja Mastercrafteja tänne pari kertaa. Nekin ovat nykyään kallistuneet ihan järjettömiin hintoihin..

Vuokralainen

Onko tämmöset nykypäivänä kalliit? Kuitenki hyllystä kehuuvat löytyvän?

https://www.usparts.fi/renkaat-vanteet/renkaat/bfg235-60r14
?

sössö

Otin vitourit keväällä capriceen, hyvät on ajaa, aika hiljaset ja on pyöreet mikä ei tunnu nykysin olevan itsestään selvää...

oli vanhat mutta käyttämättömät niin sain 70€ tms. kappale. Varmaan uusille hinta on 110 tai sellasta. Saa valkotektisenäkin, ite otin tuuman valkoraidalla

Amerikkalaiset on kaikki kalliita ja monet surkeita. Jotkut kehuu bfgtä mutta onko sitte hintasekseen kovin hääppönen

Carillo

Ei paha hinta sitten ollu. Voiko nykyään olla niin suuria laatuheittoja että jollain on (kuten tässä topicissa) 5000 km rengas paskana ja toisilla kestää 15+ vuotta?  :o

Jalostan omia haaveita seuraavista renkaista tässä pikku hiljaa. Molemmat autotkin vasta pakkausvaiheessa konttiin. Toisessa PITÄISI olla hyvät renkaat, toiseen täytyy ostaa..

sössö

Lainaus käyttäjältä: Carillo - tänään kello 18:01Ei paha hinta sitten ollu. Voiko nykyään olla niin suuria laatuheittoja että jollain on (kuten tässä topicissa) 5000 km rengas paskana ja toisilla kestää 15+ vuotta?  :o

Jalostan omia haaveita seuraavista renkaista tässä pikku hiljaa. Molemmat autotkin vasta pakkausvaiheessa konttiin. Toisessa PITÄISI olla hyvät renkaat, toiseen täytyy ostaa..
Kaikkea varmaan voi olla, ostin minäkin parin vuoden aikana 2 vai 3 sarjaa maxxis ma-1 renkaita, mistä yks sarja oli täysin kiero ja yks vai kaksi sarjaa oli suoria. Sikahintaset american classic renkaat oli sellaset että vaihdoinko niistä 3 takuuseen kun vippas, sen jälkeen kyllästyin kun jumaliste ei suoraa rengasta vaan kertakaikkiaan saanu. On ne mulla vieläkin olemassa never forget- tyyppisesti, lincolnissa ne oli hetken alla kun aattelin että kai ne siinä menee. Meni ne juu sen korona ajan kun ei ajoja juurikaan ollu.

Omissa vitoureissa ei ainakaan äsken näkynyt mitään outoa kun kävin katsomassa, treadwearluku jäi kattomatta. Voihan noi olla normirenkaan pehmuset eikä mitkään ameriikan 100tkm+ kestävien renkaiden jollon kaikki pienikin häikkä pyöräkulmissa sun muu sudittelu kostautuu äkkiä. Olisko niillä nyt pari kolme tonnia ehkä ajettu, en tiedä. DOT leima oli 2014 jos nyt oikein tulkitsin eli oli ostettaessa siis kovin vanhat ja siksi edulliset.

Jos sulla on autoja tulossa amerikasta, onko nykysin järkeä laittaa jo amerikassa niihin autoihin uudet renkaat ennen kun ajaa konttiin?

sössö

Maxxis Ma-1 treadwear on 480
Bfg radial t/a 400
vitour galaxy r1 400