GM Square Body truckit 73-87(-91)

Aloittaja '59 Kingswood, 10 tammikuu, 2020, 22:18

« edellinen - seuraava »

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 marraskuu, 2020, 21:25Enpä tajunnu että noitakin akseleita on eri levyisiä..
Karkeesti ottaen leveellä taka-akselilla sisemmät pyörät kulkee suunnilleen samaa linjaa kuin etupyörät ja kapeella akselilla ulommat pyörät seuraa etupyörien jälkiä...

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon

Jussi

En varmasti oo.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 joulukuu, 2020, 02:17Esikuva on parempi.
1990 454ss oli myös parempi, siinä hiukan samaa iteaa.
Ilo ilman Dieseliä on teeskentelyä!

palontie

Lainaus käyttäjältä: Suuri Valkoinen Isä - 23 joulukuu, 2020, 03:261990 454ss oli myös parempi, siinä hiukan samaa iteaa.

Pistäs kuva siitä sun square subusta kuva,se oln kyllä hieno.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Suuri Valkoinen Isä - 23 joulukuu, 2020, 03:261990 454ss oli myös parempi, siinä hiukan samaa iteaa.
Taidan olla aika huono arvosteleen noita uusia tekeleitä. Kun käyttiksenä on kasiysi ja minusta siinä on kaikki, mitä tarviin. Se vois olla hyvinkin square, mutta kun ei sillon oikeen tehty ext. cabbia.
En varmasti oo.

Jarona

Mullahan saattaa olla maailmanhistorian toiseksi viimeinen valmistettu kantti C10.
Siis jos museoivat viimeisen. ;)
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

1purehell

Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

1purehell

Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

1purehell

Tuosta paripyöräisen taka-akselista. Tuota kapeaa akselia ei ole tehtaalta saanut alkuperäisellä teräslavalla varustettuun malliin, vaan ainoastaan paljaalla rungolla olevaan. Jos siihen heitetään lava päälle, niin sisemmät renkaat hipsii sisälokasuojiin. (kokemusasiantuntemusta löytyy)

Noi alkuperäiset paripyörän taka-akselit on melko harvinaisia Suomessa. Kun mä muutin tuon omani levikkeelliseksi malliksi, niin sovitin alle G30 vanin 14-pulttisen perän. Sen leveys ei ole ihan sama kuin "aidon" paripyörällisen (tais olla 20mm/puoli syvemmällä ulommat pyörät) ja navat jää muistaakseni 40mm/puoli syvemmälle kuin oikean dually-akselin ulostyöntyvät navat, mutta käytännössä sitä ei kyllä huomaa, jos ei ole toista samanlaista vieressä verrattavana.

Nyt omaan perään on tarkoitus sovittaa noi uudemman taka-akselin levyjarrut, niin saan taas jumpata noiden napojen ja jarrukilpien kanssa. ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 toukokuu, 2021, 14:42


Jollain omituisella tavalla tässä on samoja piirteitä kun siinä truckipullikkeilla levitetyssä clamshellissä.  :o

Saatoin kiihottua  :-[
GM only 😉
+Pihatraktori :D

P. Aholainen

Paalissa.