24 lokakuu, 2020, 09:29

Uutiset:


Jeep ketju

Aloittaja Ranee, 10 tammikuu, 2020, 22:51

« edellinen - seuraava »

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 11:16Mikähän tuo defan lohkisnumero on? Kun ei suoraan sille tarjoa lohkista.
En ulkoa muista, koitan huomenna duunissa katsoa mikä sinne menee. Mulla pitäis olla yksi vastus siihen ihan hyllyssä...

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 11:10missä ja miten jos se ei mahdu?
Varmaan tökätty paikalleen kun tuotu Texasin lämmöstä Suomeen 2002.

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 30 elokuu, 2020, 11:14Asennettu ennenkuin on pakosarja laitettu kiinni, joskus otetaan sarja irti ja vaihdetaan se, samalla on helppo laittaa se vastus sinne reikään, kun on tilaa laittaa...
Hyvä tietää jos alkaa lohkis temppuilee joskus..  :+1:
Tarjoo vaikka bisse täällä!!   :cheers:

Kyrpov

Jopa usasta ebaysta löyty oikeen näkösiä 500w lohkiksia jeeppiin. Yleensä kun jenkkilohkareita kattellu on ollu jotain 300w lämpötulppia tms skeidaa  ;D





205f ast termari talveksi houkuttais myös
Sinä vain

Ranee

Miksi ei alavesiletkuun?
Onko syyläri jotenkin korkeella suhteessa lohkoon?

Yyjiissä toimii hyvin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Ranee - 30 elokuu, 2020, 17:02Miksi ei alavesiletkuun?
Onko syyläri jotenkin korkeella suhteessa lohkoon?

Yyjiissä toimii hyvin
vähän huonoja kokemuksia. Buickissa aikanaan sitä ei saaanut fiksusti millään, kuumeni ja sulatti letkuja. Jeepissä oli ostaessa myös ja hirmu sätös. Oon tullut siihen tulokseen, että henkimaailman hommia onnisrunut asennus
Sinä vain

Ranee

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 17:08vähän huonoja kokemuksia. Buickissa aikanaan sitä ei saaanut fiksusti millään, kuumeni ja sulatti letkuja. Jeepissä oli ostaessa myös ja hirmu sätös. Oon tullut siihen tulokseen, että henkimaailman hommia onnisrunut asennus

Henkimailmasta olet oikeassa
Opiskelijamotin 2.5 kanssa toinen alavesiletku menossa kun testailin kohtaa. mutta toimii lämmitin melkein yhtä tehokkaasti kuin 5kw binar tassussa

Kyrpov

Defa 138 lie toi lohkolämmitin.
Sinä vain

Kyrpov

Kokemuksia noista uretaanisista ym koroketalloista etujousien alle? Jenkkilän palstalla jotkut väitti, että vanhan jousen kanssa tuo talla niin kyyti vastais uutta jousta?


Tarkoitus kun ei olis tehä kovaa kyytiä. F150 jouset on nounou ja zj etujousetkin taitaa olla kovat + luetun mukaan korotus saattaa 2" sijaan olla vaikka 1-0.5"...
Sinä vain

Gary Grand

Ei ne kyytiä miksikään muuta, korkeutta vaan.
Kunnolliset progressiiviset korotusjouset, niin kyytikin paranee.
It´s just a matter of time they add the word "Syndrome" after my last name.

Kyrpov

ei oo rahoja semmosiin kalliisiin jousiin
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 syyskuu, 2020, 10:13ei oo rahoja semmosiin kalliisiin jousiin
Jos ei pidä kiirettä, niin niitä saa välillä edukkaasti.
Mä ostin esim. TJ:n 3.5" korotusjouset 50€:lla aikanaan. Erittäin hyvät Grandiinkin, muttei korota siinä noin paljoa! :))

Kattelet tuollasia offipalstalta. Niitä on aika usein myynnissä..
It´s just a matter of time they add the word "Syndrome" after my last name.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 syyskuu, 2020, 10:15Jos ei pidä kiirettä, niin niitä saa välillä edukkaasti.
Mä ostin esim. TJ:n 3.5" korotusjouset 50€:lla aikanaan. Erittäin hyvät Grandiinkin, muttei korota siinä noin paljoa! :))

Kattelet tuollasia offipalstalta. Niitä on aika usein myynnissä..
sitten vielä pitäs se mukavuuden ripe säilyä
Sinä vain

HendriXXX

Jaa, se tuo meiän uskollinen Jeeppi alko eilen huomauttelee "check engine" valolla ja aika lahjakkaasti tuntu vedotki katoavan siinä samalla. Tyhjää se kävi kyllä ok ja otti jenkaa rykimättä ja paukkumatta.
Näppäsin sitte "key dancellä" koodit ulos ja anto "21 - Lambda- anturi", "51 - laiha seos" ja "55 - lopetuskoodi".

Eli Lambda anturi menee vaihtoon. Eipä tuo kallis ole rokkiautossa. Jos Denson anturin tilais ni eiköhän tuo vältä sinne. Tuossahan ei onneksi olekkaan ku yks lambda ja se on ennen kattia..

Lisäksi tuo vaatinee kohta oikean takavetarin ja ulomman laakerin vaihdon, sen verran tuntuu jo ääntävän. Eikös tässä danan 35c-klippi perässä itse vetarin pinta toiminu sen ulomman laakerin (joka on akseliputkessa) vierintäpintana kun ei siinä laakerissa erillistä sisäkoolia tainnu olla..?
Pitäs vaan eka purkaa koko paska että näkis mitä muuta siihen tilata. On tuo vetariki sen verta suolainen hinnaltaan ettei huvikseen sitä kehtais tilata. Tosin, kyllähän se akselinpinta pehmeämpänä varmaan on pintansa menettäny itse laakeriin verrattuna..
Ja tää perähomma vaatis nyt sitä tallia melkeimpä jota ei nyt ole, joten.. Siirtynee tulevaisuuteen toistaiseksi.

Ajellaan nyt -86 Hiacella sitte toistaiseksi..
Tarjoo vaikka bisse täällä!!   :cheers:

Gary Grand

Se akselin pinta ei mitenkään erityisen "pehmeää" ole.. Induktiokarkaistuhan se on ennen hiontaa.
Laakerissa aina heikoin lenkki on kuitenkin sisäkooli, sitten ulkokooli ja viimeiseksi vierintäelimet.

Mullakin on pari Jeepin vetaria, mutta kummassakin oli pientä rokkoa jo laakeripinnassa. Saattaa ne olla kyllä jo ruosteessakin, kun muutaman vuoden on olleet irrallaan. ::)
En muista saiko D30:n korjauslaakeria, joka siirtää vierintäpintaa sivuun, mutta sellasella vois päästä ajelemaan aika pitkäänkin vanhalla vetarilla.
It´s just a matter of time they add the word "Syndrome" after my last name.

HendriXXX

Niinhän se taitaa olla juu.

Se vänkärinpuolen takavetari on jo vaihettu jossain välissä ku se näkyy olevan paljo kirkkaampi pinnaltaan navan päästä ku toinen. Liekkö sitten vain vaihettu pelkkä akseli ja jätetty vanha laakeri paikalleen ja jos se laakeri on vähäkään ollu paskana ni oisko pilannu sitte tuon uudenki vetarin. Who knows..  ::)

Me ollaan tuolla Jeepillä ajettu nyt vissiin ~40t mailia. Täys peräremppahan siihen pitäis tehä muutenki ku se on vollotellu koko meillä olo ajan, tosin se ääni ei ole tainnu muuttua miksikään..

Silloin joskus eka vuoden aikana kaverin kans ihmeteltiin erästä toista asiaa tuossa takaperässä, mut ei me siihen sen kummempaa syytä löydetty kun sitä tutkittiin.
Eli kun ottaa takarenkaasta kiinni, repii ja työntää sitä vetarin suuntaisesti, ni siinä oikean puoleisessa on akselin suuntaisesti väljää näppi 3mm ja kuskin puolella ehkä reipas 1mm. C-klippi perässähän tuota väljää aina onkin, mut miksi siellä vänkärinpuolella sitä on noin pirusti enempi?

Itse perämurikan sisältä ei löydetty mitään normaalista poikkeavaa, joten oon antanu sen olla. Ihan sama axiaalivälys siellä on edelleenki. Katastusukko siitä on aina välillä maininnu vaan oon selitelly että se on ominaisuus ei vika..  ;D

Ehkäpä se tuokin vielä selviää ku sen sitten joskus purkaa..
Tarjoo vaikka bisse täällä!!   :cheers: