19 syyskuu, 2020, 05:17

Uutiset:

Jeep ketju

Aloittaja Ranee, 10 tammikuu, 2020, 22:51

« edellinen - seuraava »

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 11:16Mikähän tuo defan lohkisnumero on? Kun ei suoraan sille tarjoa lohkista.
En ulkoa muista, koitan huomenna duunissa katsoa mikä sinne menee. Mulla pitäis olla yksi vastus siihen ihan hyllyssä...

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 11:10missä ja miten jos se ei mahdu?
Varmaan tökätty paikalleen kun tuotu Texasin lämmöstä Suomeen 2002.

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 30 elokuu, 2020, 11:14Asennettu ennenkuin on pakosarja laitettu kiinni, joskus otetaan sarja irti ja vaihdetaan se, samalla on helppo laittaa se vastus sinne reikään, kun on tilaa laittaa...
Hyvä tietää jos alkaa lohkis temppuilee joskus..  :+1:
Tarjoo vaikka bisse täällä!!   :cheers:

Kyrpov

Jopa usasta ebaysta löyty oikeen näkösiä 500w lohkiksia jeeppiin. Yleensä kun jenkkilohkareita kattellu on ollu jotain 300w lämpötulppia tms skeidaa  ;D

205f ast termari talveksi houkuttais myös
Sinä vain

Ranee

Miksi ei alavesiletkuun?
Onko syyläri jotenkin korkeella suhteessa lohkoon?

Yyjiissä toimii hyvin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Ranee - 30 elokuu, 2020, 17:02Miksi ei alavesiletkuun?
Onko syyläri jotenkin korkeella suhteessa lohkoon?

Yyjiissä toimii hyvin
vähän huonoja kokemuksia. Buickissa aikanaan sitä ei saaanut fiksusti millään, kuumeni ja sulatti letkuja. Jeepissä oli ostaessa myös ja hirmu sätös. Oon tullut siihen tulokseen, että henkimaailman hommia onnisrunut asennus
Sinä vain

Ranee

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2020, 17:08vähän huonoja kokemuksia. Buickissa aikanaan sitä ei saaanut fiksusti millään, kuumeni ja sulatti letkuja. Jeepissä oli ostaessa myös ja hirmu sätös. Oon tullut siihen tulokseen, että henkimaailman hommia onnisrunut asennus

Henkimailmasta olet oikeassa
Opiskelijamotin 2.5 kanssa toinen alavesiletku menossa kun testailin kohtaa. mutta toimii lämmitin melkein yhtä tehokkaasti kuin 5kw binar tassussa

Kyrpov

Defa 138 lie toi lohkolämmitin.
Sinä vain