Historian havinaa netistä löytyneillä autovalokuvilla

Aloittaja redneck1, 20 huhtikuu, 2020, 07:37

« edellinen - seuraava »

JUY40

Isän arkistosta löytyi vanhoja postikortteja, lähinnä auto/huoltoasema aiheisia.
Tässä yksi otos @Jarona n kulmilta.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 20 maaliskuu, 2022, 11:24Isän arkistosta löytyi vanhoja postikortteja, lähinnä auto/huoltoasema aiheisia.
Tässä yksi otos @Jarona n kulmilta.

No niinpä onkin, viinakaupan mäeltä kuvattu. ^-^

Bantam

Gary Grand

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 huhtikuu, 2022, 13:24
Kauppakatu-näkymä. Jani Heiska 1982

Tuttu maisema. Tuossa pikapankin kohdalla on Vaajakoskelle päin lähtevien bussien pysäkki. Monet kerrat siinä aikoinaan pönöttänyt.

Jussi

Aika tuttua yllä.
Mulla on tallessa postikortti Jyväskylästä 80-luvulta. Jonka on melkeen pakko olla myös -82, koska -83 olin jo jenkkijees mies.
Muutenhan tota ei osais ajoittaa mitenkään tarkasti, mutta kun keskellä kuvaa on kaks mun autoa. Edessä sillonen Velox ja takana Tanari, jonka just vähän ennen olin myyny Oskulle. Ja assallehan sitä aina kulkeennuttiin, eli siis asemakadulle.

Gary Grand

Gary Grand

Aslak

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 toukokuu, 2022, 21:06
Täti kertoi aikoinaan 80-luvulla kun olivat perheineen siskonsa porukan kans Tanskassa lomareissulla. Olivat vuokratulla asuntoautolla liikkeellä ja kuskit (eli isät) ihmettelivät miten ystävällisiä kanssa-autoilijat on, liki kaikki moikkaa ja nauraa! Jälkikäteen valokuvista selvis miksi, kaikki viis poikaa makaa rivissä siellä hytin päällä olevalla sängyllä ja vilkuttaa vastaantulijoille.

Jussi

Gary Grand

Vähän tuoreempaa historiaa..
2011 Kirkkopuiston Rosson edestä

K.Ylikulju

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 kesäkuu, 2022, 09:54Vähän tuoreempaa historiaa..
2011 Kirkkopuiston Rosson edestä

K.Ylikulju

Historiaa on tuo Rossokin jo. Olikos tuo Imperial jonkun Jykän  :thinking:

Gary Grand

Gary Grand

leivonharri