Historian havinaa netistä löytyneillä autovalokuvilla

Aloittaja redneck1, 20 huhtikuu, 2020, 07:37

« edellinen - seuraava »

signet

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 08 helmikuu, 2025, 19:2860-luvun reitit: https://youtu.be/H0sYHD5A1gE?feature=shared

1960 ei käyty Lapissa vaan Statissa ja Hertsikassa oli taitokoe.

Itse muistelen 60-luvun lopusta/70-luvun vaihteista niin silloin Trabeilla ajeli enää DDR:n tehdastiimi. Pohja-yhtymä "kuulosti" jotenkin tutulta, piti tarkistaa niin on nykyinen Tapiola, Aura-fuusion jäljiltä.
Telkkarimainoksen rallatus meni jotenkin näin:Yksi ja kaksi;Tapiolaksi, Aura ja Pohja yhdistyivät.Kolmetoista prosenttia juhla-alennusta saat nyt Tapiolasta...

LPR

Valde

Esmi

LPR

Lainaus käyttäjältä: Valde - 10 helmikuu, 2025, 05:56"Video ei ole käytettävissä"
Tökkää siitä "katso youtubessa". Jotkut estävät tililtään suoran linkittämisen, mutta videon näkee youtubessa.

Bantam

Pätkässä näkyy sininen 62-mallinen avo-Kädi, mulla oli samoihin aikoihin kullanvärinen, myin sen -91 Kouvolaan. Se olikin ainoa jenkki minkä olen omistanut, kai tässä silti jonkinlaisia jenkkiautomiehiäkin ollaan.

Gary Grand

Gary Grand

Aalto

Tätä las vegas kuvaa ku alko tarkemmin syynätä nii siinä on paljon jotenki outoja kohtia.
Onko tämä ikään ku tehty näyttämään oikealta mutta ei sitte ole oikea kummiskaan?

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 helmikuu, 2025, 08:44

Jyväskylän Hankkijan piha.
Kuva Timo ahonen

Ammattikoulun aikaan olin työharjoittelussa Konehuolto Suokkaalla,niin silloin tuli tutuksi tuo Hankkijan Baari.Koulusta saatiin ruokaliput sinne...

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 12 helmikuu, 2025, 12:32Tätä las vegas kuvaa ku alko tarkemmin syynätä nii siinä on paljon jotenki outoja kohtia.
Onko tämä ikään ku tehty näyttämään oikealta mutta ei sitte ole oikea kummiskaan?
ettei vaan AI...

sämpy

^^ Liekö asentajien autoja, kun perusmallin Mirafiori on saanut 132:sen apilavanteet alle.

WBBC

Muutama Jeep lähdössä sotaan vuonna 1944...
Mä luulin, että vietiin rintamalle osina puulaatikossa. Mutta taisi koskea tyynenmeren rintamaa se tapa?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 12 helmikuu, 2025, 14:49^^ Liekö asentajien autoja, kun perusmallin Mirafiori on saanut 132:sen apilavanteet alle.
Olikos perusmallissakin leveät ovilistat ja paksuvartiset peilit? :thinking:
Comfort Lusso malleissa siis..
Lussossa noita ei ainakaan ollut, mutta superissa oli. Tosin siinä oli sitten muovipuskurikin. :thinking: Ainakin -80 ja eteenpäin, mutta mites -78-79?

Gary Grand

Vielä tuosta Hankkijan pihasta..
Kyselin kuvan omistajalta löytyisikö tarkempana kun etualan kusiaisen kilvessä on tuttuja piirteitä mutta ei ole lukukelpoinen..

Emännän kusiainen siis SND-32..