Historian havinaa netistä löytyneillä autovalokuvilla

Aloittaja redneck1, 20 huhtikuu, 2020, 07:37

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 07 joulukuu, 2021, 11:13Eikös tuo @Gary Grand ole just sama kuva jonka kaksi sivua sitten jo laitoit... ei siinä, hyvä aikansa kuva kylläkin.
Onpas jännä.. :o
Eri kuvan tähän valkkasin, mutta sitä ei enää ollukaan.. :o Käyttäjä ilmeisesti poisti tän toisen mun linkkaaman kuvan, mutta miks tää sama nyt näkyy?!? :o

Pande

No minä jo ajattelin että onko sulla noin huono muisti ettet muista eilen laittamaasi kuvaa.  ;D  No ei se mitään, ehkä kuva uudelleen ilmestyy joskus.

Tässä vastapainoksi kuva täältä meidän hoodeiltamme. Näyttää olevan Huovitieltä, joku pizzeria tuossa nykyään taitaa olla. Ei ole ollut helppoa kauppias L.O. Virtasella tai hänen tsupparillaan kun AZU-Sitikalla on pitänyt talvikeleissä suhata 12,5 hevosvoiman turvin (todennäköisesti tuon verran kuvausvuoden 1962 huomioiden).



Museoviraston kokoelmat https://www.finna.fi/Record/museovirasto.426EBEF02A28B51BDF180306C66AF8E2?imgid=1

Therealsamppa



Samecar käymässä täällä Härmässä 1963  ;D

Gary Grand



Väinönkadun yli otettu kuva jostain kasarin alkupuolelta.
K-S museon kokoelmista.

Gary Grand


Gary Grand



Kauppakadun ja Asemakadun risteys, nykyään kävelykatuna.. :shitfan:

Gary Grand



Hannikaisenkadun Shell.. :P
Kuvasta oikealle oli aavikko. 8)

Gary Grand



LainaaVapaudenkadun Shell huolto-asema ja Jyväskylän Laatuauto. Harvemmin esillä ollut kuva vuodelta 1941.

Esmi

^ Hassua kun on noin leveä katu vaikka ei ollut tuohon aikaan paljon autoja, mutta nykyään on paljon enemmän autoja, niin ainakin Lahes joku ihme vimma kaventaa katuja!  :smashhead:

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 12 joulukuu, 2021, 20:14^ Hassua kun on noin leveä katu vaikka ei ollut tuohon aikaan paljon autoja, mutta nykyään on paljon enemmän autoja, niin ainakin Lahes joku ihme vimma kaventaa katuja!  :smashhead:
Tie-insinörtit ottanut mallia peilikuvana, nyt pyörätiet jo monessa paikassa yhtä leveitä kuin kaksi ajokaistaa.

Gary Grand



Jyväshovin edestä Kauppakadulta
Suomen Tanskan ja Norjan liput on ainakin vedetty salkoon..

Gary Grand



Jyväskylän vanha rautatieasema ja vanhaa Lutakkoa radan takana. 1968

Therealsamppa

Kaustisen hyppyrimäen puutavarat on vieläkin hyötykäytössä, eräs isäntä Räyringin Hosiomaasta osti ne, teki niistä aitatolppia yli 10ha pellolle  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 14 joulukuu, 2021, 15:47Kaustisen hyppyrimäen puutavarat on vieläkin hyötykäytössä, eräs isäntä Räyringin Hosiomaasta osti ne, teki niistä aitatolppia yli 10ha pellolle  ;D
Ei tainnu Kaustisillakaan olla paljon mäkeä pohjaksi.. ::)
Joutuneet puusta tekemään koko mäen. :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Antti - 14 joulukuu, 2021, 15:58Perhana, jow Gary ei ois muuten niin loistava persoona niin kinuasin sille bannia. Törkeä kirjotusvirhe. Anteeksiantamatonta. ;D
Toinen kirjotusasunatsi.. :o

Caustic

Onko tuo oikea kirjotusasu? :))