(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Ja nää kuilutki arvelin samaan konkurssiin täyttää


palontie


Kyrpov


Mikkis83

suap luvan välttää



ei tää oo valkoihosen hommaa

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 20 heinäkuu, 2020, 13:39suap luvan välttää



ei tää oo valkoihosen hommaa
hyvä, että sulla on punanen iho

Rusty

Ei tulis mitään ilman näitä välttämättömiä ja tarpeellisia vittuiluja.
 :+1:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 20 heinäkuu, 2020, 13:39hyvä, että sulla on punanen iho

minä olla paha punanahka, minä viedä sinun munanahka

P. Aholainen


Mikkis83


Mikkis83

Ja tärryyttelyä



Pittää viikolla alkaa soitella ja kysellä, et paljonka maksaa massa. Sellanen 70 mottia sitä menis :-X

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 25 heinäkuu, 2020, 13:40Ja tärryyttelyä



Pittää viikolla alkaa soitella ja kysellä, et paljonka maksaa massa. Sellanen 70 mottia sitä menis :-X
voortin pohjaan?

Mikkis83


Gary Grand


palontie

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 25 heinäkuu, 2020, 13:40Ja tärryyttelyä



Pittää viikolla alkaa soitella ja kysellä, et paljonka maksaa massa. Sellanen 70 mottia sitä menis :-X

Mikäs tohon tulee?

Mikkis83