(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Never stop the madness!

Katotaas, oisko 390(tai voi se olla 428) vielä pelastettavissa.



Huohotus oli melkoista silloin joskus.

Se varmastikin vaatii hoonauksen (voinee tehä ite?) ja uudet renkulat mäntiin. Nokan lakrut vois kans vaihtaa? Mut siihen en ala, kun ei siitä tullu ton lm7 kaa ei hevon vittua, ni tokkopa tuo sen kummempaa tuonkaan kanssa olisi.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

2885

kait sitä voi noinkin mielenterveyden menettää

Mikkis83

Eipähän tässä parempaakaan tekemistä ole.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 10 huhtikuu, 2025, 20:18Eipähän tässä parempaakaan tekemistä ole.

Elä huijjaa mies  >:(
Aina voi kisuja leikittää  :))
Siinä voortistinkin sielu lepää.
Vtu tää hymyily sattuu

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 10 huhtikuu, 2025, 20:39Elä huijjaa mies  >:(
Aina voi kisuja leikittää  :))
Siinä voortistinkin sielu lepää.
Niin..
Kukapa ei mirriä haluaisi pitää hyvänä? :P
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Stige

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 10 huhtikuu, 2025, 20:39Elä huijjaa mies  >:(
Aina voi kisuja leikittää  :))
Siinä voortistinkin sielu lepää.


Aaah silläkös se rupes Edselin haku reissulla haikailemaan yhden pennun perään, pitää tasapainottaa foordismia kissojen määrällä  ;D

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Stige - 10 huhtikuu, 2025, 22:13Aaah silläkös se rupes Edselin haku reissulla haikailemaan yhden pennun perään, pitää tasapainottaa foordismia kissojen määrällä  ;D

Busted! ;D
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

Napsin kannen pois ja jos oikein ymmärrän, ni nuo putket taitaa olla vaihdettavat? Ruvella ne ainakin on.



Ja nyt miun ei tarvii muuta ku hommata mäntiin käyvät renkulat ja jättää muu koneistamon huoliksi?
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

Tuo putken halkaisija on 3.98". Ja vakio 390 halkaisija on 4.05".

Milläs järkeilyllä minä nyt sit tilaan käypäset renkaat? Rokkiautossa ei ainakaan myydä kuin ylikoon rengassettiä.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 11:28Tuo putken halkaisija on 3.98". Ja vakio 390 halkaisija on 4.05".

Milläs järkeilyllä minä nyt sit tilaan käypäset renkaat? Rokkiautossa ei ainakaan myydä kuin ylikoon rengassettiä.

Äääähhähhähhäääääää!!!! FOORT! :))

Ei vaan.. :o
Miten nuo voi olla noin vaikeita? :o Mikäs tuo kone nyt sitten on? 380? :o
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 huhtikuu, 2025, 11:39Äääähhähhähhäääääää!!!! FOORT! :))

Ei vaan.. :o
Miten nuo voi olla noin vaikeita? :o Mikäs tuo kone nyt sitten on? 380? :o

Ei tästä ota selvää ryssän pappikaan, mikä tää on :'(
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

The 410 engine, used only in 1966 and 1967 Mercuries, used the same 4.05 in bore as the 390 engine, but with the 428's 3.98 in stroke, giving a 410.12 cubic inch (6.72 L) real displacement. The standard 428 crankshaft was used, which meant that the 410, like the 428, required external balancing. A compression ratio of 10.5:1 was standard.

Ymmärränkö minä nyt ihan oikein, et tuo ois joku hevonvitun mörön moottori?
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 11:49Ymmärränkö minä nyt ihan oikein, et tuo ois joku hevonvitun mörön moottori?
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 11:49The 410 engine, used only in 1966 and 1967 Mercuries, used the same 4.05 in bore as the 390 engine, but with the 428's 3.98 in stroke, giving a 410.12 cubic inch (6.72 L) real displacement. The standard 428 crankshaft was used, which meant that the 410, like the 428, required external balancing. A compression ratio of 10.5:1 was standard.

Ymmärränkö minä nyt ihan oikein, et tuo ois joku hevonvitun mörön moottori?
No, eikös tuokin sano että porais on 4.05"..
Mittasitkohan oikein? ::)
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 huhtikuu, 2025, 12:03No, eikös tuokin sano että porais on 4.05"..
Mittasitkohan oikein? ::)

Ainakii digitönäri näytti tommosta, mitä tosta yläosasta sain mitattua.

Pitää vielä tehä tarkistusmittaus, jahka napsii männän pois.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580