(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 10:56Napsin kannen pois ja jos oikein ymmärrän, ni nuo putket taitaa olla vaihdettavat? Ruvella ne ainakin on.

Ja nyt miun ei tarvii muuta ku hommata mäntiin käyvät renkulat ja jättää muu koneistamon huoliksi?
olen sokeahko mutta onko nyt joku syy miksei tota voi vaan hoonata?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 huhtikuu, 2025, 14:05olen sokeahko mutta onko nyt joku syy miksei tota voi vaan hoonata?
Sillä ajetaan 50tkm vuoteen. Mikään sinnepäin korjaus ei nyt riitä.
Sinä vain

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 huhtikuu, 2025, 14:05olen sokeahko mutta onko nyt joku syy miksei tota voi vaan hoonata?

Ka jos sillä minä saan nuo rannut pois, ni tottakai hoonaten.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

sössö

ei oo paha rantu vaikka vähän jäiskin. voishan se tommosenaanki mennä kun lyö vaan kannet päälle eikä avaa koko alakertaa :dontknow: farmarin 307 oli pahempi mitä toi ja silläki monta kesää ajeltiin kun tein vaa kannet siihen.

Mikkis83

Ainut tossa vaan se tolkuton huohotus. Eihän se mittään, jos vaan pitkää siivua ajas.

Semmosen 30km ku ajo tästä kotoa joensuuhun ja pysähty ekoihin liikennevaloihin, niin se öljynkäry täytti koko auton, ni pakko tehdä jotain asialle.

SVK #02580

sössö

onko tossa joku putki maahan tyyppinen huohotus vai suljettu imusarjaan vetävä järjestelmä?

Mullakin 460 vetää välillä öljykäryt koppiin, mutta tämä tapahtuu aina samoissa paikoissa. Oon alkanu epäilemään että joko tulee vuotavasta öljykorkista tai sitte joku venakoppa tms. vuotaa johonkin monttuun ja ajaa ne öljyt pakosarjan päälle.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 19:38Ainut tossa vaan se tolkuton huohotus. Eihän se mittään, jos vaan pitkää siivua ajas.

Semmosen 30km ku ajo tästä kotoa joensuuhun ja pysähty ekoihin liikennevaloihin, niin se öljynkäry täytti koko auton, ni pakko tehdä jotain asialle.

Hoonaus+uudet renkaat korjaa sen

Ellei johdu ohjureista.

Mikkis83

Imusarjaan vetävä. Taisiis ilmanputsariin. Mut tuossa höyryä tuli ihan kiitettävästi myös öljyntäyttökorkin kautta ;D

SVK #02580

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 21:13Imusarjaan vetävä. Taisiis ilmanputsariin. Mut tuossa höyryä tuli ihan kiitettävästi myös öljyntäyttökorkin kautta ;D
Edelleen, tuo hoonaus+rengastus lopettanee enimmät huokailut..
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Kyrpov

Laita uudet männänrenkaat ja hoonaa jos ei kukaan ole vielä ehdottanut
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2025, 21:13Imusarjaan vetävä. Taisiis ilmanputsariin. Mut tuossa höyryä tuli ihan kiitettävästi myös öljyntäyttökorkin kautta ;D
Jos järjestelmä on suljettu niin ei pitäs öljykorkista huohottaa. Tämä kuulostaa nyt oudolta toteutukseltä sillä yleensä ne höyryt imetään avojärjestelmässä auton alle putkella, tai imusarjaan pcv venttiilin kautta, ja ilmanputsarista syötetään koneeseen vain korvausilmaa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 huhtikuu, 2025, 21:16Edelleen, tuo hoonaus+rengastus lopettanee enimmät huokailut..
Säästömallissa voi vaan irrotella öljyrenkaat uristaan takas liikkeelle. Vähänkin seissy tervamoottori on ainakin niistä jumissa.
En varmasti oo.

palontie

Mä varmaan hoonaisin ja rengastaisin.
Eniten vituttaa kaikki.

jariha

olenko koskaan kertonut kun porautin släntin vakio lohkon vakioksi? eli ostin lohkon joka oli alle stanukoon ja porautin sen uusille stanu männille ja renkaille sopiviksi ;D  kantta hiplattiin sitten vol. 2 malliin ja vol. 3 mallin toinen työnalla oleva 100 ylikoossa oleva lohko dynopenkissä rikkomista varten :))  ptw tuo stanukokonen lohko toimii edelleenkin luumun keulalla eikä huohottanu ainakaan toissa kesänä ;)
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2025, 06:33Mä varmaan hoonaisin ja rengastaisin.
Tämä ei ole mikään lintujen rengastus-topic!  C:-)
Sinä vain