(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Markok - 31 heinäkuu, 2025, 07:50Tarkoitat kattoverhoilun liimaamisella että ikkuna ja oviaukkojen reunat ja tolpat jotka käännetään?
Kyllä pysyy, muista odottaa kunnolla ennenkuin liität toisiinsa ja kumpaankin puoleen liima.

Ihan että sais kankaan kiinni kattopeltiin. Kankaan ja pellin väliin pitänee liimata eka vielö retkipatjan tms palasia?

Markok

Pysyy, oon jotain oviverhoiluita tehny tommosella ja on pysynyt.

Uskaltaisin laittaa  :+1:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 31 heinäkuu, 2025, 09:36Ihan että sais kankaan kiinni kattopeltiin. Kankaan ja pellin väliin pitänee liimata eka vielö retkipatjan tms palasia?
Meinaat siis poiketa normista? Tulee vaikee homma, jos yhtään siistiä haluut. Ja kattopelti pitää olla puhdas, ruosteeton ja maalattu et siihen voi edes yrittää liimata jotain.
Eikö oo niitä rautalankoja tallessa? Ja vanhaa huonoa verhoilua malliksi?

Mikkis83

Alkuperänen verhoilu on poltettu jo aikoja sitten. Ne tangot on vielä tähteillä.

Arvelin koittoo tehä mukamas helpoimman kautta ja virittää ihan vaan tavan kankaan kattoon ja toivoa, että se siellä sit pysyykin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 01 elokuu, 2025, 11:57Alkuperänen verhoilu on poltettu jo aikoja sitten. Ne tangot on vielä tähteillä.

Arvelin koittoo tehä mukamas helpoimman kautta ja virittää ihan vaan tavan kankaan kattoon ja toivoa, että se siellä sit pysyykin.
Harmi kun ei ole se vanha tallessa. Oon ite tehny paristakin tosi huonosta sen verran mallia, et on saanu leikattua ne palat liki oikeeseen kokoon ihan vaan saksimalla saumoista auki sen vanhan. Siitä piirto uudelle kankaalle ja ompelu kasaan, viimeseks sit jostain kankaasta vaan pussit niille raudoille.
Saishan sen mittailtuakin kun heppais ne raudat paikoilleen, mut siinä on jo vähän tekemisen makua.

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 31 heinäkuu, 2025, 07:41Sain tuossa mukamas evukkaasti Holleyn moottorinohjuun ruikkimaan bensaa tohon villageriin. Pitänee siis ottaa lähes kaikki irti ja kahtoa mitä tulee kuikkaamaan lohkosta läpi. Tuo moottoritilan kuva ja sen roippeet liittyy.

 Jaa. Kaikki kuvat on näkyy hävinny.

Sedaniin(kin) pitäs liimata kattoverhoilu. Mulla on tämmöstä



Tekeekö tolla mittään?

Koita nuuhkia sitä. Tiijjä minkä äjjäyksen antaa?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 31 heinäkuu, 2025, 07:41Sain tuossa mukamas evukkaasti Holleyn moottorinohjuun ruikkimaan bensaa tohon villageriin. Pitänee siis ottaa lähes kaikki irti ja kahtoa mitä tulee kuikkaamaan lohkosta läpi. Tuo moottoritilan kuva ja sen roippeet liittyy.

 Jaa. Kaikki kuvat on näkyy hävinny.

Sedaniin(kin) pitäs liimata kattoverhoilu. Mulla on tämmöstä



Tekeekö tolla mittään?
jotain tolla aikanaan liimasin, tais olla aika paskaa. Moni bison on ollut.

jariha

joo ei oo toi termarikoppaan sopivaa... saattaa jäähä vuotamaan ::)

Mikkis83

Tilanne Villagerin kanssa on semmoinen, että seuraavaksi arvaillaan, mikä kyykkää seuraavaksi.

Moottorista alakerta(miun kasaama), loota 4L60E vaiko talous. Konehuoneeseen ilmesty eilen kaks jotain Temun 70e pakokaasuahdinta.

Kuvaa ei oo, koska aijaa ei toimi. Mut voitte vaan kuvitella, miten hieno se kötöstys on. Ihan ite hitsasin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 15 elokuu, 2025, 20:43Tilanne Villagerin kanssa on semmoinen, että seuraavaksi arvaillaan, mikä kyykkää seuraavaksi.

Moottorista alakerta(miun kasaama), loota 4L60E vaiko talous. Konehuoneeseen ilmesty eilen kaks jotain Temun 70e pakokaasuahdinta.

Kuvaa ei oo, koska aijaa ei toimi. Mut voitte vaan kuvitella, miten hieno se kötöstys on. Ihan ite hitsasin.
:iwantit:
nyt niitä kuvia!! :pamppua:
Ihan sama minkä jakelun kautta.. :suspect:

Mikkis83

Ranger sai jäähdyttimen letkut paikalleen ja kans bensapumppu löyti paikkansa. Nyt voikii koittoo, pysyykö jäähdyttimessä enää vedet sisällä. Varmuudella on ollu nestettä sisuksissa vuonna 2018.

  Pikkulohkoa varten piti joskus siirtää akku kuskin puolelle ja nyt sen teline otti kiinni öljytikkuun.

Onneks Villagerissa oli hyväkuntoinen teline (taitaakin oikeesti olla varaosa-auto) ni siitä saapi sit akun sille kuuluvalle paikalleen.

Mikkis83


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 17 elokuu, 2025, 07:59
Kattelinkin just instan puolella.. :P
Lompsa kestää kun tekee ajan kanssa. :))

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 elokuu, 2025, 08:13Kattelinkin just instan puolella.. :P
Lompsa kestää kun tekee ajan kanssa. :))
ennemmin ukrainan sota loppuu kun mikkikseltä raha  :iwantit:

samiralfey