(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Ja pitkilleen sampon laittoa





Pehkukelan lakru otti ja hajos.

Ja sade keskeytti purkamisen.

Lerssinen

Se on tuo puimuri outo laite, ne rikkoutuu aina vain syksyisin....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 08 syyskuu, 2020, 20:17Se on tuo puimuri outo laite, ne rikkoutuu aina vain syksyisin....
:))  :))  :))
Eikö olekin!?
Koko vuoden muuten pelaavat kuin unelma! 8)

Mikkis83

Erävoitto lakrun suhteen!



Van eikö ollu takana toinen lakru :drinking:


Mikkis83

Tuo laakerin irrotus alkaa käydä hermoon


Mikkis83

Katotaanpa huomenna lissee. Kävin puuilosta plasman >:D

Mikkis83

Plasma on kyllä ehoton keksintö, mut ei näköjään tähän hommaan.



Pillillä piti käydä kyläsepän pillittämässä tuolta sisältä muuan lakru pois.


2885


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 10 syyskuu, 2020, 14:40Plasma on kyllä ehoton keksintö, mut ei näköjään tähän hommaan.



Pillillä piti käydä kyläsepän pillittämässä tuolta sisältä muuan lakru pois.


Pikkasenhan toi pesä on nyt kärsiny tosta irrottelusta.

puu

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 09 syyskuu, 2020, 21:24Katotaanpa huomenna lissee. Kävin puuilosta plasman >:D

Kattelin tänään peltoja ajaessani Asikkalasta Lammille.
Mistä syystä monilta pelloilta on ajettu puimurilla vain
yksi kierros ulkoreunaa pitkin.
Onko se niin jotta siinä on kuivempaa ja muu odottaa vielä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 10 syyskuu, 2020, 14:40Plasma on kyllä ehoton keksintö, mut ei näköjään tähän hommaan.



Pillillä piti käydä kyläsepän pillittämässä tuolta sisältä muuan lakru pois.


Vähän on kulumaa tossa pesän suulla.. :o

Camino79


Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: puu - 10 syyskuu, 2020, 15:00Kattelin tänään peltoja ajaessani Asikkalasta Lammille.
Mistä syystä monilta pelloilta on ajettu puimurilla vain
yksi kierros ulkoreunaa pitkin.
Onko se niin jotta siinä on kuivempaa ja muu odottaa vielä.

Se on sen takia, että se sisempi kasvusto alkais paremmim "tuultumaan".

Rusty

Tai sitten on vaan laakerit hajonneet.

Mikkis83

Tästä oli kans laakerit hajonnu.



Ei oo laisin rasvattavat, ni laitatin pesiin tollaset rasvausletkut.

Tänään oli sit koekäyttöpäivä, ni eikö ollu väärässä linjassa valssit, ni joutuu huomenna purkamaan  :pullinghair:

Tänään tuli myös uus ihanan kallis lakrupukki



Ja kasauksen yhteydessä hoksin, että eräs toinen lakrupukki, ihan rautanen, oli myös murtunut. Eli eiku pura tuo parin sivun, vai sivunko, takanen hihnapyörähässäkkä taas pois ja hitsaa se pukki kuntoon.

Tänäänhän mie meinasin, et oisin saanu 940 vihdoin takas pyörilleen, mut jopa olin typerä, kun moisia haaveksin.