RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

Jussi

Ja taas viikossa tavarat rokista kuistille Fedexillä. Ilman mitään tullikyselyjä.

Gary Grand

ON TIME
Scheduled delivery:
Monday, 1/24/2022 before 6:00 pm
IN TRANSIT
International shipment release
VANTAA, FI

FROM
PICO RIVERA, CA US
TO
KINTAUS, FI

Mitähän nyt seuraavaks tapahtuu.. ::)
Maanantaille luvataan ja on nyt Vantaalla.
Ssama toisella paketilla.. :P

sössö

mulla laitto toi paska fedexi taas 5/8 pakettia "pendingiin" "no scheluded delivery"

Ja kaikki taas tuolla vantaalla, eilen piti tulla kaikki. 3 tuli jo ennen.

sössö

no nyt kun pääsin kirjoittamasta tota viestiä niin ne 5 pakettia tuli silti lukee pendingi ::)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 tammikuu, 2022, 16:04Ja taas viikossa tavarat rokista kuistille Fedexillä. Ilman mitään tullikyselyjä.
Eli et ole ruksannut tullien etukäteismaksua?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 tammikuu, 2022, 13:42Eli et ole ruksannut tullien etukäteismaksua?
Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 15:49Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...
menee ne sullakin. Seurannasta näkee. Jollei mene niin ei kannata ruksata sitä, tulevat ilmatteeksi tullin ohi.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 15:49Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...
OK. Luulin että tulivat tullin ohi. No ruksailen itekin varmaan jatkossa edelleen.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 tammikuu, 2022, 15:53menee ne sullakin. Seurannasta näkee. Jollei mene niin ei kannata ruksata sitä, tulevat ilmatteeksi tullin ohi.
No joo, seurannan mukaan vietti 2 minuuttia tullissa toissayönä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 16:22No joo, seurannan mukaan vietti 2 minuuttia tullissa toissayönä.
jos kuulisin joltain ventovieraalta niin en uskoisi peilaten omiin kokemuksiin

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 tammikuu, 2022, 16:25jos kuulisin joltain ventovieraalta niin en uskoisi peilaten omiin kokemuksiin
No...

sössö

tällä kertaa mullakin tuli nätisti, vain päivän myöhässä. Yleisempi on nykysin ollu viikkoja viiva kuukausia.

Toyopet

‪192141945123043898‬
6. helmikuuta vanhenee.

Camino79

Tänään tuli 18.pvä tilatut kamat, eli nopeemmin se tavara liikkuu perkele toiseltapuolelta palloa tänne kuin helsingistä postilla tilaten  :))

Gary Grand

Näköjään taas paketti Rokilta tipahtanu ovenpieleen, kun tuli kuittaus spostiin. :P

Nyt pääsis laittamaan Lässykän alakerran kokoon. :thinking: