10 elokuu, 2020, 09:34

Uutiset:


Bluebird Meteor

Aloittaja Harri S, 13 toukokuu, 2020, 16:45

« edellinen - seuraava »

JAMANT

Olikos siellä kukaan katsomassa/auttamassa, hitto kun en itse mitenkään ehtinyt...

Harri S

Kahdestaan harrastajatutun kanssa väännettiin.
Ongelmana oli ohjausvaihteen puuttuminen ja siksi ei meinannut saada etupyöriä kääntymään edes rautakangella.
Mutta kyllä se sit kääntyi kun lopulta nappas perän hallitunkilla ilmaan ja siirsi tunkin varassa sivuttain.
Yksin tehden tosta ei olis tullu muuta kuin ruumiita. Nyt oli vaan pää sekä paita märkänä molemmilla.
Kiitos Peku!

Ostin jo tuohon tehostamattoman moparin (alumiinisen) simpukan. Suuren ohjauspyörän kera ohjaus varmaan toimii ilman tehostintakin.
Mielipidettäsi en vaihda, oli se miten tyhmä tahansa!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 02 elokuu, 2020, 18:44Kahdestaan harrastajatutun kanssa väännettiin.
Ongelmana oli ohjausvaihteen puuttuminen ja siksi ei meinannut saada etupyöriä kääntymään edes rautakangella.
Mutta kyllä se sit kääntyi kun lopulta nappas perän hallitunkilla ilmaan ja siirsi tunkin varassa sivuttain.
Yksin tehden tosta ei olis tullu muuta kuin ruumiita. Nyt oli vaan pää sekä paita märkänä molemmilla.
Kiitos Peku!

Ostin jo tuohon tehostamattoman moparin (alumiinisen) simpukan. Suuren ohjauspyörän kera ohjaus varmaan toimii ilman tehostintakin.

Pari sataa km lähempänä ni harrastehommat ois vieny 6-0 polttopuunteosta.. :))
Hieno homma että sait ees yhden kaverin avuksi. :+1:

Ai että.. Oikeen mielikuvitus lähtk laukalle. 60 senttinen suora nelipuolaratti munanpään kokosella kupukantamutterilla.. 8)
It´s just a matter of time they add the word "Syndrome" after my last name.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 elokuu, 2020, 20:53Ai että.. Oikeen mielikuvitus lähtk laukalle. 60 senttinen suora nelipuolaratti munanpään kokosella kupukantamutterilla.. 8)

Samat.
Täällä Aarne Tanninen Washington.

Peku

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 02 elokuu, 2020, 18:44Kahdestaan harrastajatutun kanssa väännettiin.
Ongelmana oli ohjausvaihteen puuttuminen ja siksi ei meinannut saada etupyöriä kääntymään edes rautakangella.
Mutta kyllä se sit kääntyi kun lopulta nappas perän hallitunkilla ilmaan ja siirsi tunkin varassa sivuttain.
Yksin tehden tosta ei olis tullu muuta kuin ruumiita. Nyt oli vaan pää sekä paita märkänä molemmilla.
Kiitos Peku!

Ostin jo tuohon tehostamattoman moparin (alumiinisen) simpukan. Suuren ohjauspyörän kera ohjaus varmaan toimii ilman tehostintakin.


Eipä kestä! On kyllä livenä aika vaikuttava näky  :o