Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

redneck1

Kaukaa näköalatornista näin kullanvärisen farmarin, jonka alkuperästä en ole varma. Oli pienempää korimallia ja vaikutti paljon amerikkalaiselta 1973-1977 Chevy Malibu wagonilta tai Oldsmobile Vista Cruiserilta samasta vuosikerrasta. Ainakin oli kaareva takaosa.

35830_man


Gary Grand


35830_man

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 huhtikuu, 2021, 07:37:o
Oliko jakajan päällä? :o

Taisi viedä Ruotsiin  harvinaisempia jenkkejä.  ::)

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 huhtikuu, 2021, 19:32..
Ja myö ajeltiin rouvan avensiksella, tuskin kukaan kiinnitti huomiota.
Yks anjoviksen hyviä puolia

isalmela

Vanha oranssi lava-Unimog piristi Kuusamontien näkymää Oulussa

Esmi

69 Olds 442 Avo,, 74 Ranchero ja laatikko Caprise

tevo

Terveiset syvältä synkästä Savosta, ihan Iisalamesta asti...

Aspen, ruskea alaosa, vaalea katto
70luvun sininen Lincolncolincolin
Tunnistamaton 121musta heinähäkki
Valakonen USAMustanki

kuutio

Just meni Ala-Okeroisten tiellä kokotumma Crownvic.. hakuvalosta vois joku päätellä jotakin...

kuutio


Esmi

Bacard Custom, 79 Camaro ja 2 korkeita Ram? Lavaautoja.

Esmi

No nyt!, tänään 2x 79 Delta 88 2d toinen tummanvihreä ja toinen punainen!

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 10 huhtikuu, 2021, 16:4269 Olds 442 Avo,, 74 Ranchero ja laatikko Caprise

Mielenkiinnosta utelen, jotta minkävärinen 442 ?

Kalu

@Esmi Vai oliko se vaaleensininen, minkä mä mielsin ennemminkin '70-'71 malliseks tos joskus aikasemmin?

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 huhtikuu, 2021, 20:56Mielenkiinnosta utelen, jotta minkävärinen 442 ?

violetti, muistaakseni, muistaakseni joskus V8-magazine lehdessä esitelty!