Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Therealsamppa



Jossain oli suuri Hiace keskustelu  ;D  Kokkolassa tänään bongattua

1320

Viime viikolla joku ilta Heikinlaakson seudulla tuli tummanvärinen Volvo Amazon vastaan.



Sunnuntai-iltana kun ajettiin Hyrylän ohi, Weird Antiques putiikin pihassa oli hieno Mercury Marquis. Sen verran hieno korimalli, että oli pakko poiketa oikein katsomaan.




Eilen Keravalla sininen VW Kupla ja tänään '80 luvun lopun Chevrolet Impala Stadissa.


Toyopet

Ä:kellä retro-challenger, caprice farkku ja Äijäläntiellä pitkähkö lava-chevy.

1320

Lisätääs vielä, kun reilu tunti sitten poikkesin Konalan Motonetissä hakemassa pakoputkeen uuden takakiinnikkeen (kun Ramblerin kiinnike alkaa olla aika väsähtäneen näköinen niin vaihdetaan nyt ennenkun se hajoaa lopullisesti), parkkiksella oli kohtuu siistikuntoinen VW Kupla.


redneck1

Eilen amiksen tai/ja lukion parkkialueella oli Chevy Van.  :o  Tuli heti mieleen, että olisi jonkun oppilaan, kun tuohon ei juurikaan muut parkkeile. Taasko joku jenkkimiehen jälkikasvu... Ainakin parempi valinta kuin monen jälkikasvun digitaalimopari.


Marklin

Viialassa iltapäivällä:
 
Vartin sisään lisäksi Dodge Van, Lada Niva sekä 60-luvun lopun Corolla.

1320

Tänään Honkanummen Hautausmaan nurkalla ajelin hetken kohtuu siistin nelivetoisen Dodge Dakotan perässä. Vanhalla Lahdentiellä tuli punainen '60 luvun Kupla vastaan ja hieman myöhemmin Porttipuiston nurkilla näkyi toinen samanlainen. Tätä en nähnyt niin hyvin etten pystynyt tunnistamaan minkä ikäisestä Kuplasta oli kyse, tai että oliko peräti sama auto...


Pande

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 11 huhtikuu, 2021, 05:36Ferrari 360. No ei varmaan mikään ihmetyksen aihe jossain ison kaupungin kadulla kesällä, mutta etelä-pohjammaan perukoilla räntäsateessa kyllä kiinnittää huomiota...
Kesällähän niitä taas täälläpäin tosiaan näkee, mutta tänä talvena en ole yhtään tainnut nähdä talvikeleillä. Tänä aamuna kuitenkin Vihdintiellä tuli vastaan tämän vuosituhannen punainen Ferrari, olikohan nyt 612 tai joku muu senoloinen malli.

Oliko viime vai toissa talvena kun hirveällä rapaloskakelillä näin Ferrari FF:n liikenteessä.

redneck1


1320

Vantaankoskella ajeli tänään hetken aikaa mun perässä erittäin hieno valkoinen Pyhimys-Volvo. On se vaan hieno korimalli, tosin hinnatkin on sitten sen mukaisia...

Gary Grand

Keljon markettien ympyrästä lähti mattamusta C4-vette melkosella röhinällä.. :P
Seppälässä näky harmaa farkku-Caprice, Chevy II Pussihousu-lookissa, square c10 pickkari, joka luulosti kuutoselta ja tullessa oli Kuohulla kääntymässä vastaantuleva 90 Saab.. :o Sen näkönen kuski että oli uutena ostanut..

kuutio

Eilen ykköskopan satakakslaiska ja siisti, hetiperään 404 farkku käyttökuosissa ja tänään kuin pakasta vedetty kajakkikaksikko alkupään kromipuskureilla. 😳
Kyllä noitakin harrastetaan.
Soon kevät nyt.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 13 huhtikuu, 2021, 15:51Viime viikolla joku ilta Heikinlaakson seudulla tuli tummanvärinen Volvo Amazon vastaan.



Sunnuntai-iltana kun ajettiin Hyrylän ohi, Weird Antiques putiikin pihassa oli hieno Mercury Marquis. Sen verran hieno korimalli, että oli pakko poiketa oikein katsomaan.




Eilen Keravalla sininen VW Kupla ja tänään '80 luvun lopun Chevrolet Impala Stadissa.



Tuossa Volvo Amazonin takana näkyvässä keltaisessa rakennuksessa (Merima Oy) olin työharjoittelussa amiksen aikoihin, eli ihan hiljattain just 23v. sitte.  :o

Eilen bongasin ite '74 Monacon ja töihin mennessä aamulla varsin siistikuntoisen Dodge Ramchargerin. Tai saattoi se olla Plymouth traildusterikin, ei ollu mallimerkintä-lätkää takaloosterissa.

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 13 huhtikuu, 2021, 13:53

Jossain oli suuri Hiace keskustelu  ;D  Kokkolassa tänään bongattua
Ruma kuin helv...

Pertti K

No se vaan näyttää siltä kun kontrasti kuvan etualalla paistattelevaan on niin suuri.