Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

35830_man


Marklin


Kalu

Lainaus käyttäjältä: Poju - 17 huhtikuu, 2021, 20:18Eli siis mitä?  :o

Sulla on vielä koulu kesken, aukko sivistyksessä....

Esim...

Toyopet


Kalu


tamrokki


Kalu

Lainaus käyttäjältä: tamrokki - 17 huhtikuu, 2021, 20:27tuttu nimi
Mulla taas ei oo mitää käryä, miks se liittyy tuohon saappiin....

Pertti K


Marklin

Viialan kyläraitilla bongattua:

Lisäksi '70 GTO, saman ikäluokan Chevelle, kasari Caprice sedan ja 70-luvun puolivälin Aspen.
Ja sitten vielä tämä:

kuva -19 V-Cruisingista.

Pande

Aamupäivällä Konalassa punahopea Triumph Trident. Siis sellainen puolen vuosisadan takainen, selvyyden vuoksi kun sama mallinimi on ollut myöhemminkin käytössä ja nyt jälleen.

Jonkun erikoismaalattu sinivalkoinen Ranchero oli ilmeisesti hyytynyt Metsälään kun oli sekä iltapäivällä että äsken parkissa jalkakäytävällä lähellä Tuusulantien risteystä.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 huhtikuu, 2021, 21:03Jonkun erikoismaalattu sinivalkoinen Ranchero oli ilmeisesti hyytynyt Metsälään kun oli sekä iltapäivällä että äsken parkissa jalkakäytävällä lähellä Tuusulantien risteystä.
Mikä tapaus?Eikai tää?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 17 huhtikuu, 2021, 21:55Mikä tapaus?Eikai tää?
Sori, viestini oli puutteellinen. Ei tuo vaan paljon uudempi, 1977-79.

Pääväri valkoinen jossa etenkin takakyljissä sinivalkoisia semmoisia viivakuvioita. Takalasissa paljon pieniä tarroja. Kuusimerkkiset EU-kilvet. Sikäli kun ehdin havainnoida niin ei välttämättä ihan eilen maalattu vaan saattoi olla hiukan patinoitunutkin.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 huhtikuu, 2021, 22:07Sori, viestini oli puutteellinen. Ei tuo vaan paljon uudempi, 1977-79.

Pääväri valkoinen jossa etenkin takakyljissä sinivalkoisia semmoisia viivakuvioita. Takalasissa paljon pieniä tarroja. Kuusimerkkiset EU-kilvet. Sikäli kun ehdin havainnoida niin ei välttämättä ihan eilen maalattu vaan saattoi olla hiukan patinoitunutkin.

Kuulostaa ihan erään enemmän prätkiä rakentaneen harrastajan autolta. On esitelty Amerikan Raudassa jokunen vuosi sitten.

Kalu

Joo, mikäs sen nimi olikaan...

Kalu