Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 20 huhtikuu, 2021, 01:15Kyllä on ekkeri alastoman näkönen ilman pullistuksia.  :'(
Kieltämättä..
Odotin tekstiä lukiessa kuvassa olevan oikeanlaisilla pullistuksilla olevan vanhakoppaisen ja sitten olikin tuollanen hiirulainen.. :o  No, nätti silti!

Alkuperäisissä kilvissäkin vielä..

Pande

Hienoa että jokunen Suomi-Mexico on täällä säilynytkin. Niitä on aika paljon viety Keski-Eurooppaan kun täällä ollut suht yleinen kuitenkin. Jo 90-luvulta tiedän tapauksen että yksi Mexico lähti Saksaan ja sitä silloin hämmästeltiin kun silloin vielä ei harrasteautojen myynti ulkomaille ollut yleistä.

Onkohan tuon 1320:n kuvaaman yksilön väritys alkuperäinen? Suomessa tuppasivat olemaan vähän tummemmansinisiä valkoisilla raidoilla.

Kalu

Kaatiksen kohal ruman vihreä, kuivahtaneen nurmikon värinen '55-'56 T-Bird. Oli kyllä hienossa kunnossa, et kunnostajaa tuo väri on miellyttänyt ainakin..

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 20 huhtikuu, 2021, 15:02Kaatiksen kohal ruman vihreä, kuivahtaneen nurmikon värinen '55-'56 T-Bird. Oli kyllä hienossa kunnossa, et kunnostajaa tuo väri on miellyttänyt ainakin..
olen kanssa ihmetellyt väri valintaa, oliskohan uutena saanut noin karmealla värillä?!  :o

Toyopet

Pieksämäen prisman pihassa vaaleanvihreä syöksysämpylä, siis saab 96.

Ja Jari-Pekassa (H:salmi) kolme tunnuksetonta poliisiautoa. Tai no, valkoisia, mistä oli tekstiteipit otettu pois ja auringossa kuitenkin näkyi vielä.

1320

Alkuillasta Tampereen motarilla Martinlaakson ja Kaivokselan välissä, eli siis motarin eteläpäässä, ajeli vastaan '70 luvun ruskea Lincoln. En sen paremmin noita tunne, mut mielestäni Lincoln se oli, pirun isokokoinen ainakin...

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 19 huhtikuu, 2021, 22:53Tänään kurvailtiin kaverin kanssa Ramblerilla kaffeelle Kehä Kessalle. Siellä oli hienokuntoinen Volvo 145 farkku ja Ford Escort Mexico. Escort on vieläpä Trafin mukaan aito Mexico malli eikä perusmallista tehty replica. Lisäksi Toyota Corolla SR Coupe kävi katsomassa rengaspaineet siinä samalla, mut tästä en saanut kuvaa, näkyy tosin kakkoskuvassa taustalla...






Noiden lisäksi hieman myöhemmin vastaan ajeli tämä Camaro:

Taustalla oleva on HT-Corolla, eli KE35

redneck1

Maantiekarhu lanaamassa hiekkatietä ja Chevy Van G20 diesel Lap Cruiser camper 1985-1991. Komeampaa asuntoautoa en ole ikinä vielä nähnyt, vaikka tuossakin vaikuttaa olevan eurooppalainen camper rakennettuna.




pantera

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 21 huhtikuu, 2021, 06:58Maantiekarhu lanaamassa hiekkatietä ja Chevy Van G20 diesel Lap Cruiser camper 1985-1991. Komeampaa asuntoautoa en ole ikinä vielä nähnyt, vaikka tuossakin vaikuttaa olevan eurooppalainen camper rakennettuna.

Muistaakseni toi oli ihan kotimaista valmistetta ja noita ei montaa ole koskaan ollu ja tuskin enään on sitäkään jäljellä. Kuuklekaan ei löytäny noista mitään tietoo .
Hienokuntoinen kampe. Toi matontamppausteline  keulassa  on aika hirvee.

pantera

Eilen meni tosta tuvan ohitte oranssi kummajainen, 2002 bemmiks tunnistin keulasta mutta perä oli kummallinen kupee.. kuukle tiesi että kyseessä oli 2002 tii Touring


Dohc

Lainaus käyttäjältä: pantera - 21 huhtikuu, 2021, 07:45Eilen meni tosta tuvan ohitte oranssi kummajainen, 2002 bemmiks tunnistin keulasta mutta perä oli kummallinen kupee.. kuukle tiesi että kyseessä oli 2002 tii Touring


Ai jai, jai, mitä herkkua mekaanisine Kuularuiskuineen jos ihan oikeasti Tii, mutta on mahdollista myös kaasarikoneella. :P

Pande

Lainaus käyttäjältä: Dohc - 21 huhtikuu, 2021, 08:50on mahdollista myös kaasarikoneella.
On mahdollista myös ettei ole 2002 sillä myös 1602/1802 -malleja on valmistettu Touring-versiona.

Muistelen kuulleeni että Touringeja on tuotu Suomeen alunperin vain parikymmentä kappaletta. Sen vuoksi on jäänyt mieleen hauskana erikoisuutena, kun ei niitä edes joka vuosi ole nähnyt. On niitä Suomi-autoja välillä myynnissäkin ollut, yhtä hopeanväristä muistan kaupatun useampaan kertaan tai pidemmän ajan.

jariha

Viimesen 10vuotta seissy tossa tallin lähipellolla 5kpl 2002tms ja pari noita touringeja...

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: jariha - 21 huhtikuu, 2021, 14:32Viimesen 10vuotta seissy tossa tallin lähipellolla 5kpl 2002tms ja pari noita touringeja...
Aika epätodennäköistä , että olisivat 2002-malleja. Ennemmin 1502. Tosin ei mahdotonta, jos pari touring-malliakin. :o

jariha

Lainaus käyttäjältä: Chevyman - 22 huhtikuu, 2021, 01:18Aika epätodennäköistä , että olisivat 2002-malleja. Ennemmin 1502. Tosin ei mahdotonta, jos pari touring-malliakin. :o

no mut sitä koppaa ovat... paaliin mahtavat joutaa ton säilytyksen jälkeen??