Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Camino79

@0132 sen mattamustan sammakon perässä tuli ajeltua  :))

1320

Tänään Tikkurilassa Vernissan parkkipaikalla hieno Ford 17 tai 20M, oli pakko oikein kurvata parkkiksen kautta että sai kuvan. Illalla Lahdessa ekan sukupolven Ford Mustang ja hieno valkoinen Buick Skylark.




0132

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 22 huhtikuu, 2021, 07:33@0132 sen mattamustan sammakon perässä tuli ajeltua  :))

Vai että sammakko :o Sinäkö se sillä mopoauton näkösellä huyndailla jahtasit? ;D

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 0132 - 22 huhtikuu, 2021, 23:07Vai että sammakko :o Sinäkö se sillä mopoauton näkösellä huyndailla jahtasit? ;D


Juu, emännän autolla satuin olemaan liikenteessä  :))

Marklin

Foorumin Mersumiesten riemuksi tämänpäiväinen bongaus Toijalassa:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 23 huhtikuu, 2021, 20:01Foorumin Mersumiesten riemuksi tämänpäiväinen bongaus Toijalassa:

Sopiipas kivasti tuo levitetty takavanne pyöräkoteloon.. :P

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Pande - 24 maaliskuu, 2021, 13:54Meidän tienoillamme usein näkynyt jo vuosien ajan kesät talvet. Taisin tämän kännykkäräpsyn laittaa jo aikaisemminkin esille, kun aiheesta oli keskustelua.



Näin saman viimeviikolla, olikohan kehä ykkösellä! Oli korskea ilmestys.

Esmi

67 avo Plymouth Fury Vesijärvenkadulla Lahes

jariha

Olikohan rb liikenteessä lapinjärvellä kohti kouvolaa :thinking:

tevo

Äskön kävi pihalla pöriseen mittusekäville- vihiriä ´54 Buick...
..nni, nehä oliki Vähä-Jussi ja Eikku ilta-ajelulla..

isalmela

Lainaus käyttäjältä: tevo - 24 huhtikuu, 2021, 20:53Äskön kävi pihalla pöriseen mittusekäville- vihiriä ´54 Buick...
..nni, nehä oliki Vähä-Jussi ja Eikku ilta-ajelulla..
Jussilla on monenlaista mukavaa:50-luvun Buickeja, hyväluontoinen vaimo ja positiivinen asenne asioihin. Varmasti ollut mukava kohtaaminen!

tevo

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 huhtikuu, 2021, 08:27Jussilla on monenlaista mukavaa:50-luvun Buickeja, hyväluontoinen vaimo ja positiivinen asenne asioihin. Varmasti ollut mukava kohtaaminen!

Semmitälie 15v Jussin tarkemmin tienny, aina lystikkäitä juttuja on riittänyt..
Eikun oon jottai 40v tuntenu.. mukava mimmi..

tevo

Äskön Kaijonharjussa kiiltävänmusta mr- pv volovo...

jusssi

Tuurissa oli tuommonen herkku:

Pande

Harvinaisempi mallimerkintä siinä. En tiedä valmistusmääriä, mutta omien havaintojen mukaan luulen että kuusisylinterisenäkin Golf on moninverroin yleisempi kuin veevitonen.