Bongauksia liikenteessä

Aloittaja Poju, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Pande

Nätti keltainen MGB Roadster kurvasi äsken naapurifirman parkkihalliin kun itse kävelin kohti työpaikkaani.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

tevo

Polliiseja, paljon, 2 mp- polliisiakin. Mitä tällä kylällä tapahtuu?..
Born for Winter

Esmi

63 Cadillac limusiini, Vesijärvenkadulla Lahes.

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 28 kesäkuu, 2024, 11:20Polliiseja, paljon, 2 mp- polliisiakin. Mitä tällä kylällä tapahtuu?..

Mä vaan vähän juhlin loman alkua.
Eniten vituttaa kaikki.

Esmi

Kalun Edsel bongattu Vesijärvenkadulla Lahes!

Gary Grand

V8 trike höpötteli äsken Soppagrillin pihasta Keuruun suuntaan.. :P

Saattoi olla Estonian kilvissä, mutten ehtiny tarkemmin kattomaan.

Melko rintava, hoikka ja pitkäsäärinen matkustaja tiukoissa nahoissa kiipesi takajakkaralle, niin häiritsi huomioiden tekoa.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pikku-Kalle

Vanha vaaleen hiekan värinen pakumallin Willys Jeep oli päivällä KAKSin kohilla. Isoa C-koppaa oli, musta Newport ja vaalee ehkä Plymari. Emmä moppeista tiiä. ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 28 kesäkuu, 2024, 19:01Vanha vaaleen hiekan värinen pakumallin Willys Jeep oli päivällä KAKSin kohilla. Isoa C-koppaa oli, musta Newport ja vaalee ehkä Plymari. Emmä moppeista tiiä. ::)
KAKS? :o

Ja tervetuloa. :+1:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 kesäkuu, 2024, 19:32KAKS? :o

Ja tervetuloa. :+1:

Kainuun Keskussairaalalla siis bongasin.

Ja kiitos, oonhan mä tänne tullu jo ku Overi meni huonoksi mutta ei oo paljoo tullu kirjoteltua. Tännehän ne tutut on tullu, plus poistuin Facesta just ennen koronaa niin oon ollu ihan pois kuvioista korona-ajan. ;D

tevo

[quote author=Pikku-Kalle link=msg=756663 aq

Overi meni huonoksi mutta ei oo paljoo tullu kirjoteltua. Tännehän ne tutut on tullu, plus poistuin Facesta just ennen koronaa niin oon ollu ihan pois kuvioista korona-ajan. ;D
[/quote]


Älä viitti, just toiapäivinä kehhuit jotta edesmennyt on voimiensatunnosa..
Born for Winter

Kustom STW


Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: tevo - 28 kesäkuu, 2024, 21:30[quote author=Pikku-Kalle link=msg=756663 aq

Overi meni huonoksi mutta ei oo paljoo tullu kirjoteltua. Tännehän ne tutut on tullu, plus poistuin Facesta just ennen koronaa niin oon ollu ihan pois kuvioista korona-ajan. ;D



Älä viitti, just toiapäivinä kehhuit jotta edesmennyt on voimiensatunnosa..

No on siellä muutama hyvä projekti mitä seurata, esim Seevun Brookwood.. :-[

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 29 kesäkuu, 2024, 13:41No on siellä muutama hyvä projekti mitä seurata, esim Seevun Brookwood.. :-[
Super Sportti, Mercruiserin kunnostus, 1939 Pontiac, -71 Monte, Impala Soprt sedan latolöytö, Hudson Wasp, ym. :P

Projekteja on aina mukava seurata! 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 kesäkuu, 2024, 14:33Projekteja on aina mukava seurata! 8)

No enpä tuota nyt tiijjä. Ainaki nuo omat "projektit" on aika vastenmielisen olosia.  :thinking:

Ja ennenku kukaan nettiuikuttaja rupee ulisee että eikö ne kannattas myyä pois jos ei kinosta, ni vastaan jo nyt: EI.
?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 29 kesäkuu, 2024, 14:38No enpä tuota nyt tiijjä. Ainaki nuo omat "projektit" on aika vastenmielisen olosia.  :thinking:

Ja ennenku kukaan nettiuikuttaja rupee ulisee että eikö ne kannattas myyä pois jos ei kinosta, ni vastaan jo nyt: EI.
Jos ostaisit yhden kanttikoppa-Subbarin siihen lisäksi? ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement