Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

TepaR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 29 elokuu, 2024, 18:32Ja nyt bongasin saman auton parkissa joten ei tarvitse tyytyä havainnekuviin vaan tässä juuri kyseinen yksilö. Voisiko sanoa että ajattoman klassinen edustusauton ulkomuoto.



Tuon ratin taakse sopii semmoinen Kim Jong-Unin näköinen tyyppi  :))

LPR

Kait tuo joku tyylitelty D on. Jossain hämärästi muistan nähneeni tuollaisen logon. Orkkiskapselit ovat oletettavasti kuukkelin kuvahaun perusteella.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 29 elokuu, 2024, 21:05Kait tuo joku tyylitelty D on. Jossain hämärästi muistan nähneeni tuollaisen logon. Orkkiskapselit ovat oletettavasti kuukkelin kuvahaun perusteella.
Eikun tuossa takakyljen tekstissä lukee selvästi "Datsun 160U"

LPR

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 elokuu, 2024, 21:29Eikun tuossa takakyljen tekstissä lukee selvästi "Datsun 160U"
Juu, Etelä-Afrikan malli.

tevo

@Virpi59 n pontinakki kanttaili Ratakavulla aamusessa..

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 27 elokuu, 2024, 16:26Chrysler Imperial joku '70 luvun alusta, oli aikas paljon valoja keulassa jopa vaeltavat vilkut, oikeastaan aika hieno valoineen, muutenkin siisti musta 2dht.
Jos on alkuperäiset vaeltavat vilkut niin '69.

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 elokuu, 2024, 10:13Jos on alkuperäiset vaeltavat vilkut niin '69.
tuskin edessä on ollut,maskia kiersi oranssit valot! 8)

Esmi

Kullanvärinen Dodge Charger ajeli edessä Vesijärvenkadulla 70-luvun alusta 71-73

Esmi

Tossa Vesijärvenkadulla 34 edustalla oli äsken siisti pysäytys kylillä,"konnien" auto jonossa punaisissa  valoissa yks Maija takana ja toinen vastaantulevien kaistalle viereen niin ei päässy karkuun, 3 ukkoa ja auto lähti poliisien mukaan!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 30 elokuu, 2024, 13:57tuskin edessä on ollut,maskia kiersi oranssit valot! 8)
Ai se oli joku thyyning-peli.

tevo

Muhoksella kattelin jotta salamoi kauempana , kohta saapui pohojaväläkehtivä tuuninki Skyline,

Oulun pikatielä ohittelin 2 erivuosimallista punasta Trans Amia..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: tevo - 30 elokuu, 2024, 18:52Muhoksella kattelin jotta salamoi kauempana , kohta saapui pohojaväläkehtivä tuuninki Skyline,

Oulun pikatielä ohittelin 2 erivuosimallista punasta Trans Amia..
Eihän tää ole se kavallettu datsuni?

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 30 elokuu, 2024, 13:57tuskin edessä on ollut,maskia kiersi oranssit valot! 8)

71 2d ht LeBaron on ollut kyseessä.

leivonharri


35830_man

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 30 elokuu, 2024, 21:25Kuvei?

Ei mulla oo taida olla kuvia, mutta kyseessä on yhen kaverin auto. Facessa ainakin jotain on viimeisimmästä Vantaan cruisingista.