Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poju - 30 elokuu, 2024, 21:46Ei mulla oo taida olla kuvia, mutta kyseessä on yhen kaverin auto. Facessa ainakin jotain on viimeisimmästä Vantaan cruisingista.
Mää koitan vaklailla.

Marklin

Tänään Toijalassa:
 

 

 

Viialassa puolestaan:



Nämä vanhoina kuvina, kun ei tänään onnistunut liikkuvien kohteiden kuvaus...
Lisäksi jo reilu viikko sitten tänne mainitsemani punainen 353 Warre ajeli taas vastaa suurin piirtein Viialan ja Toijalan puolivälissä.

LPR

Ristiinan Ääsmarketilla valkoinen vähän laulattava lankkufarkku ruutuineen... Liekö jotain täkäläisiä?

sämpy

Mikähän kun koko viikon aina tuli joku harrastejenkki vastaan kun ajeli Hämeenlinnaan ja takaisin. Toissapäivänä 50-luvun lopun foorti ja eilen avokäkkylää mennen tullen. Ihanko vaan kesän pidennys vai onko tässä jotain häpeninkiä josta en tiedä mitään.

Renkoruisinkikin on vasta tänään.

Toyopet

Eilen illalla Niskapietiläntiellä Imatralla kolmen triken letka.

tevo

Kellon Teboililla tankatesa (1.694€/l 95okt.) Ohitte notkeinlantein horjuvat 2kpletta paikallista alanmiestä..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: tevo - 31 elokuu, 2024, 11:25Kellon Teboililla tankatesa (1.694€/l 95okt.) Ohitte notkeinlantein horjuvat 2kpletta paikallista alanmiestä..
eikö tää kuuluis tonne Kellariväen kohtaamisia -topioon?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: tevo - 31 elokuu, 2024, 11:25Kellon Teboililla tankatesa (1.694€/l 95okt.) Ohitte notkeinlantein horjuvat 2kpletta paikallista alanmiestä..
@Vuokralainen ja @Ismoskosmos ?

Ismoskosmos

Kellosta katsottuna olen paljastellut Tuolloin Suomussalmella ja sieltä palatessa Kjjjni paikassa pyöriessä sattui silmään tälle aamulle ennen näkemätön punainen 17M P7 farkku ja  helakan vaaleansinisen vauvan nahan-värinen '59 tai '60 Lincolni. Toivottavasti kummatkin ovat muuta kuin käypäläisiä. Juuri Buikin kans ahtaalla kaupanpihalla taituroidessa tuli mieleen, jotta Lincin kans olisi elämä vielä hankalampaa.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 08 elokuu, 2024, 19:21vihreän lava-Rivianin
Pari tuntia sitten musta lava-Rivian kehä ykkösellä. Keskikaiteen vuoksi en ehtinyt nähdä oliko sekin suomalaisissa kilvissä. Mutta niin tai näin niin näköjään niitäkin alkaa esiintyä enemmänkin kuin yksi kappale. Ilmeisesti niiden tuominen vaatii omatoimisuutta, kun ei niitä kai kukaan virallisesti maahantuo tässä vaiheessa?

tevo

@Ismoskosmos letikan s-marketin kohalla tykitti vaalijallaan menneen..

tevo

@palontie kurvaili iloisena töisuhdemoparillaan, ei aijo ikinä lopettaa nuita hommia...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 02 syyskuu, 2024, 07:54@palontie kurvaili iloisena töisuhdemoparillaan, ei aijo ikinä lopettaa nuita hommia...
No, ei kai kun moparilla saa töitä tehdä! :))

Valde

Eilen, noin kello 17 maissa ajeli Jyväskylän Tourulassa vastaan Nauha-Sisu. ;D

Pande

Äsken Lauttasaaressa Jaguar Mk 10 (tai 420G). Kaksivärinen: muuten musta tai hyvin tumma sininen, kyljet hopeanväriset. On kyllä näyttävä arvokkaan näköinen auto noin ihan sattumalta liikennevirrassa nähtynä.

Kuvituskuva, osapuilleen tämmöisellä värityksellä.



Yhdellä tuttavalla oli noin 25 vuotta sitten vastaava, se oli Amerikan tuonti ja kauttaaltaan jossakin määrin kuluneessa alkuperäiskunnossa. Seuraava omistaja siihen kuulemma teetti perusteellisen entisöinnin, olivat tämän tuttavan kanssa silloin tällöin soitelleet niin oli kuulemma hintoihinsa tullut kun oli korkeatasoista entisöintiä tehty. Siitä mulla on jossakin nippu paperikuviakin.