Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

leemu

Muutamana aamuna on joku työntänyt Humppilassa vastaan ~65 isolla Mercurylla

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: leemu - 06 syyskuu, 2024, 15:15Muutamana aamuna on joku työntänyt Humppilassa vastaan ~65 isolla Mercurylla
kovakuntonen kaveri ja ei taida kerrasta oppia

Pertti K


Tuttuja bångailen tässä viikkosiivousten lomassa.

isalmela

Piti oikein traficom.fi katsoa ku en älynnyt, mikä ajeli vastaan tänään neljän maissa työmatkaliikenteen ruuhkassa.

Plymouth P3 4D Sedan 5.0, näytti olevan 1937. Jos joku löytää kuvan niin laittakaa näytille. Mun mielestä oli hieno, XSH-305

Esmi

59 Chrysler 4d sedan, Vesijärvenkadulla Lahes!

Jarde440


tevo


LPR

Kylätietä päkätteli kiiltävässä maalissa oranssein vantein sisti entisöity/käyttökunnostettu Fordson Major. Selkeästi harrastekone. Olisko jonkun mökkiläisen puuhastelukone tai vastaavaa, en ole ennen nähnyt.

Pande

Just äsken kuului kadulta jotakin pörinää, äkkiä parvekelasien läpi sain tuon verran dokumentoitua että hienon näköinen -57 oli.


Esmi

69 Mustang avo
,59 Dodge Coronet 2dht ja paljon muitakin mutta noi tuli mieleen ensin.

Esmi

Viimeisen päälle siisti musta Chevrolet Caprice 4d 70/80 luvun taitteesta :thinking: nopeasti katsottuna.

Kustom STW

Oman Vanin lisäksi bongasin reilusti yli 500 harrasteajoneuvoa Lapinlahden Matin ja Liisan asemalla  :o

Therealsamppa



Kaveri oli bongannut tuollaisen ultra raren Volvon isolla kirkolla, kenelläköhän noin hieno on?  ;D

Marklin

Viialassa tänään puolilta päivin:
 

Iltasella seiskan aikoihin 130-tiellä Iittalan liikenneympyrässä keltainen Karman Ghia.

Pertti K

Huutokauppakeisari ja -keisarinna jossain Viisarimäeltä etelään. Niin  ja MERSU!