Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Esmi

66 Plymouth fury avo  Vesijärvenkadulla Lahes.

redneck1

Liikenteessä on näkynyt vaikka ja mitä vanhaakin, ja tulen nyt kuitenkin postaamaan kuvat vuoden 2024 Jeep Grand Cherokeesta. :))  :dontknow: Eka kerta kun näin eikä ollenkaan huonon näköinen (ja värinen) verrattuna edellisiin sukupolviin. Suomessa on nyt aloitettu näiden maahantuonti. Euroopan markkinoiden Jeep Avenger on vieläkin bongaamatta... Vuoden autonakin taisi olla vuonna 2023.

Pääsi kuviin myös Hemi Chrysler 300C ja Chevy Express (+ korean Chevy Captiva : P )



Kustom STW

Erittäin hieno valkoinen kantti- Cressida tms japaninjenkki nelostietä Kärsämäellä sekä upea 2 gen Voyager alumiininiittiteemamaalattuna.

redneck1

Jos nyt vielä parit Pasit, Chevy Malibu 1964 ja harvinaisella kattokorotuksella oleva hiukan elämää nähnyt Chevy Van.




tevo

Kajjjaanisa punanen '55 - 57' avo-Thunderbird.
Muhoksella neonkeltanen Suzuki samurai.
Patelasa hiasenvihirijä ekalähön Hiace.

LPR

Kullitettu ja litistetty neliöruho paksuin renkain Ristiinantiellä Laajalammen valoissa.

Gary Grand

Kovasti siisti, mustatankkinen, päällepäin orkkiksen näköinen PV susuki veti :custombike:  niukasti alle 80 lasissa Vesangasta liki Kuohulle työmatkajonon rinnalla.. 8)
Nuoren näkönen jannu sillä vingutti menemään.

Ei harmittanu madella jonossa kun seurasi sen menoa. :))

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 syyskuu, 2024, 21:14Kovasti siisti, mustatankkinen, päällepäin orkkiksen näköinen PV susuki veti :custombike:  niukasti alle 80 lasissa Vesangasta liki Kuohulle työmatkajonon rinnalla.. 8)
Nuoren näkönen jannu sillä vingutti menemään.

Ei harmittanu madella jonossa kun seurasi sen menoa. :))
Toi on sillai kiva, et uusia harrastajia on edelleen tulossa. Jostain se on alotettava.

Pande

Aamuinen auringonsäde tuli ja pilasi muutenkin kehnon kännykkäkuvan.  :D GTV ja vieläpä veekutosella, paitsi perän merkinnöistä niin sen näkee tästäkin suunnasta kun konepellin kohouma on vain V6:ssa. Pidempi Suomi-historia tälläkin ilmeisesti sillä takalasin nurkassa vanha Konelan tarra.



Jossakin ketjussa juteltiin Sitikan sähkö-Amista. Ekaa kertaa nyt näin sellaisen Suomessa, täkäläisellä mopokilvellä. Tämäkin jonkun mediafirman mainos.


tevo

Ritaharjun Teboililla tankatesa (1.724€/l 95okt.) ohitte pörisi keltanen volkswaen 1600 typ.3 fastback ja ruskija Zastava, semmonen Fiat 128n näkönen töpöperä..

Marklin

Äskettäin Viialan aseman parkissa:
 

Äkkiseltään kyllä ei iskeytynyt mieliteko omaani lisävaloja asentaa...
 :thinking:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 13 syyskuu, 2024, 19:55Äkkiseltään kyllä ei iskeytynyt mieliteko omaani lisävaloja asentaa...
 :thinking:
Ihan hyvä vaan.. :shitfan:

Kyrpov

Sentään näkyy asennusrauta menevän piiloon

jariha

pyöreet lisävalot sopisi keulaan paremmin :))  ehkä semmoset luminaattorit...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: jariha - 14 syyskuu, 2024, 07:51pyöreet lisävalot sopisi keulaan paremmin :))  ehkä semmoset luminaattorit...
lisävalojen takapuolelle kovertaa paikat lisämittareille