Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 11:44Siis onko J... sinun vaimo?

Ei oo, ku se on saanu siitä kenkää jo ajat sitten.
Se eilis iltainen naisoletettu on. ;)

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 11:53Ei oo, ku se on saanu siitä kenkää jo ajat sitten.
No se selittää, ettei sitä ole näkynyt...

cdi

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 11:53Ei oo, ku se on saanu siitä kenkää jo ajat sitten.
Se eilis iltainen naisoletettu on. ;)

   Niin kuka sitä pystyy kahden vaimon siistit pitämään.

Toyopet

Vuoksenniskan lidlin pihassa joku ruostepintainen neliöruho ja vähän myöhemmin siinä liikenneympyrässä 1960 oldsmobile.


LowCrow

-83 farkku buicki seisoi suolahdessa yhden talon pihassa, samassa pihassa on yli 20v sitten seissyt kyllä samanlaisia, mutta ei ihan sama auto ehtinyt... @Toyopet  ;D

stonesour-094

Eillen pari impalaa, kuparin/shampanian 65 4d ht, sitten punainen 60 coupe juvanmalmilla ja joku about 65-67 valkoinen avo buickula kehä kolmosella.

Pande

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 21 syyskuu, 2024, 16:54punainen 60 coupe juvanmalmilla
Bongauspaikka huomioiden voimakas epäily että tästä viestiketjusta löytyy kuvia havaintoon sopivasta Impalasta https://kellari.vip/index.php?topic=559.0  :D

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 syyskuu, 2024, 18:24Bongauspaikka huomioiden voimakas epäily että tästä viestiketjusta löytyy kuvia havaintoon sopivasta Impalasta https://kellari.vip/index.php?topic=559.0  :D
Kyllähän se varmasti tuo olikin ja muistin kyllä että täällä kirjoittelevan välittömässä lähipiirissä moinen laitos on, nimimerkkiä en vain muistanut. :)

Jussi

Korpilahti Jyväskylä välillä ei sit yhtäkään pongattavaa iltapäivästä. Talvi iskee.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22 syyskuu, 2024, 04:11Korpilahti Jyväskylä välillä ei sit yhtäkään pongattavaa iltapäivästä. Talvi iskee.



Ne oli kaikki tuolla. No, liki 100 ajokkia tuolla oli torin täydeltä, eivätkä kaikki autot alueelle mahtuneetkaan. Jenkkipainotteista oli kalusto. Torvisoittokuntakin kera solistin tarjosi viihdykettä kansalle.

35830_man

Eilen 70-luvun puolivälin Corvette, vähän sitä vanhempi Camaro ja 61 DeSoto.

Kustom STW

Lättähattu tässä kotikylällä. Perhe hyppäsi kyytiin muutaman km ajaksi.

Komia laitos ja hyvät äänet.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 22 syyskuu, 2024, 19:31Lättähattu tässä kotikylällä. Perhe hyppäsi kyytiin muutaman km ajaksi.

Komia laitos ja hyvät äänet.
Valmetin Scaniasta kopioima rivikasi. Tutulla on tuollainen Valmet 815 sähkökoneena verstaalla. Ei ihan heti kyykkää...

tamrokki

Viikko sitte Heinolassa sinivihree -58-60 mallin lincoln continental

Ismoskosmos

Ka paikallinen hautaus-ukko ajeli siviili autollaan edellä Kajjjaanin Teppanan suunnilla. Musta '59 Impala Hartsports coupe liekkimaalauksilla.  :-X