Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 12 lokakuu, 2024, 00:37Kuten jossain toisessa topikissa just kerroin, ni taitaa oikeasti jäädä välistä.  :'(  Meni nää mutsin perukirjoitukset, ja sen myötä kämpän irtisanominen sen verran myöhäiselle, että pitäis ens vkl yrittää tyhjentää sitä. Lisäks tulin nyt tänne zenoon ihastelemaan tulevaa hankintaa+jeesailemaan setää ton vintin ylisten tyhjentämisessä, ni persekin alkaa taas olemaan niin auki, että sieluun asti tuulee...  :(
2x valsu?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 12 lokakuu, 2024, 01:162x valsu?

Joo, täältä samalta vintiltä hain ton allekirjoituksen kuusvitosen joka oli ollu sedällä vuodesta '80 ja tuotu ruotsista aikanaan. Nyt kyseessä ukin 70-luvulta asti suvussa ollut vuotta vanhempi yksilö.

Laittelin sedän ottamia kuvia päivän autokuva tms. topikkiin joitain aikoja sit. Huomenna saattaa tulla ihan ite ottamia...

Marklin

Viialassa tänään iltapäivällä:

signet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 lokakuu, 2024, 18:59Josta tuli mieleen että Kotkassa on tietyssä paikassa ollut viimeisen parin vuoden aikana erään talon edessä hienokuntoinen N10 Hilux (1968-72) ne muutamat kerrat kun olen siitä ohi ajanut. Näkyy Googlen Street Viewissäkin sekä toukokuun 2023 että lokakuun 2022 kuvissa. Eipä niitä juuri näe kun ei varmaan liiemmälti tuotukaan, harvoin muistan lapsenakaan niitä nähneeni.
Se on kyllä hienosti entisöity yksilö.
Mulla oli joskus -80luvulla ennen ajokorttiaikaa yksi tollanen,mattapunainen,oli tolkuttoman mätä ja kone aivan loppu.Velipoika sitä alkoi hitsailemaan,mutta ei siitä valmista tullut,perä myytiin johonkin jokkisautoon.Tossa kylillä oli toinenkin, vihreä ja sekin aivan matta,ja siinä myös kone huohotti.
Ei niitä varmaan paljon ollut,kun ei niitä ole hirvästi näkynyt.Seuraavankoppaisiakaan ei paljoa ollut,yksi oli polttopillinkuljettimena Hållmannin purkaamolla, jossa olin skidinä töissä,oli aivan saakelin laho.Toisen muistan että ajoin paskaksi Liljendalin romuralleissa kevättalvella-92.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 12 lokakuu, 2024, 00:11Emmäkään jaksa googlaa, mutta eikös vika Soto ollu '61:nen? Valiantti taas tuli '60, eli ois ne vuoden ehtiny oleen markkinoilla samaan aikaan. Mutta joo, suunnilleen samoihin aikoihin kuitennii...
.

Juu. Joitakin piirroksia oli 62 DeSotosta, joka muistutti suurennettua Valiantia, mutta sellaistahan ei koskaan tehty.

WBBC


Pande

Lokakuun kallistuessa lopuilleen alkavat avoautojen katot pysyä kiinni vaikka ei taivaalta vettä ripsauttelekaan.


Toyopet

Yöllä nelostiellä Sysmän Onkiniemen tällä puolella, oli pysäkillä paku trailereineen ja trailerilla 50-luvun loppupuolen metallinhohtosininen hyrsler-siivekäs. Ehkä joku kingsway tms.

tamrokki

Tänään puolilta päivin kuopiossa keltainen mustilla raidoilla oli Corvette C6 ehkä

tevo

Purolan Teboililla tankatesa (1,748€/l 95 okt.) ohitte suhisi valakonen heinähäkki sekä punanen heinähäkki.
P-paikalta poistui äkänen, harvinainen , musta tokalähön V7kymppi gummit vinkuen..

Kustom STW

59 letukkachevrolet kustom 5-tiellä. Iisalmessa Lincoln MK5 ja siisti GM STW, ei ollu Nubira.

JUY40

Ekan korimallin paripyörällinen Dodge Rami cumminsilla hörisi Holiday Clubin respan ovella.😍 Sähköautoparkin ihmisoletetut kattelivat vieressä varpaitaan... :))

Kalu

Jäähallin nurkilla '56 letukka 2dht, aikaa nähnyt maalipinta ja fenderskirtit.


palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 19 lokakuu, 2024, 12:28Purolan Teboililla tankatesa (1,748€/l 95 okt.) ohitte suhisi valakonen heinähäkki sekä punanen heinähäkki.
P-paikalta poistui äkänen, harvinainen , musta tokalähön V7kymppi gummit vinkuen..


Onko luistonesto rikki?

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 19 lokakuu, 2024, 15:51Jäähallin nurkilla '56 letukka 2dht, aikaa nähnyt maalipinta ja fenderskirtit.


krapula vai autoko tärisee?😉