Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 22 lokakuu, 2024, 14:41Sehän on justiin passeli, kun istuu noin hyvin muotoihinkin.
tuon kun latasee päälle niin puiden latvat valaistuu 50m korkeelta, penkat 50m leveeltä ja tie 50m pitkältä  ;D  + radio sanoo khhhhhhhhj

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 lokakuu, 2024, 22:22tuon kun latasee päälle niin puiden latvat valaistuu 50m korkeelta, penkat 50m leveeltä ja tie 50m pitkältä  ;D  + radio sanoo khhhhhhhhj
Jaa, voihan se olla tai olla olematta.

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 17:37Tässä oli kans tosi passeli muoto ja koko, oli Riipisen pihassa




Mikkelissä pyörii yksi tuollainen Coupe Vitara ihan käyttiksenä.

Pertti K

*Business coupe. Ei yhtään paremmalta näytä kuin ne 50-lukuisetkaan.

tamrokki

Konnevedellä valkee lamborghini gallardo
parkissa seon nurkalla

LowCrow

Äänekoskella tuli päivällä vastaan joku 60-luvun puolen välin farkku fordi, hieman ruosteinen voyager, taisi puuttua 10cm alareunasta ainakin kuskin puolelta, gmc sierra oikein pitkähyttinen ja lavainen paripyörillä, samalla combolla oleva f250 80-luvun fordi ja kotiapäin tullessa vielä äijälässä tuli vastaan crown victoria.

Niin ja aika tutun näköinen farkku crownikin ajeli perässä Suolahdesta Äänekoskelle.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 lokakuu, 2024, 22:22tuon kun latasee päälle niin puiden latvat valaistuu 50m korkeelta, penkat 50m leveeltä ja tie 50m pitkältä  ;D  + radio sanoo khhhhhhhhj

Mulla on tommonen kaarella oleva työvalo lisäpitkänä trnshitin katolla, sieltä kyllä näyttää kohtuullisesti. Toki lisänä oikea lisäpitkä puskurissa millä näkee pitkälle.
Toi kunnon lisäpitkä vaan valaisee huonosti penkkoja, niin ei oikeen näe tielle pyrkiviä elukoita. Siksi molemmat hyvä.

 Jos jompikumpi pitäisi vaan valita, niin ehdottomasti oikea lisäpitkä. Ja jos toi työvalo olisi puskurin korkeudella, niin todennäköisesti siitä olisi vain haittaa näkemiselle, kun olisi auton edessä niin kirkas valopallo.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 23 lokakuu, 2024, 19:12Mulla on tommonen kaarella oleva työvalo lisäpitkänä trnshitin katolla, sieltä kyllä näyttää kohtuullisesti. Toki lisänä oikea lisäpitkä puskurissa millä näkee pitkälle.
Toi kunnon lisäpitkä vaan valaisee huonosti penkkoja, niin ei oikeen näe tielle pyrkiviä elukoita. Siksi molemmat hyvä.

 Jos jompikumpi pitäisi vaan valita, niin ehdottomasti oikea lisäpitkä. Ja jos toi työvalo olisi puskurin korkeudella, niin todennäköisesti siitä olisi vain haittaa näkemiselle, kun olisi auton edessä niin kirkas valopallo.
Mulla oli 2018 tms kun noita alko tulla niin katolla myös. Noi uudemmat lisävalot jo ihan jees valasee penkkoja. Purelux major, perus vähän kilpeä leveämpi jo yllättävän jees. Vaikka ei katolla olekaan. Metrin saati auton levysistä jo löytyy hyviä.

Toyopet

Lazer, 30cm leveä ja on hyvä, pitkä kiila mutta tuo sopivasti sivullekin sekä sävy on fiksu, ei mikään sininen.
Hintaakin kyllä on, se on se huono puoli.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 23 lokakuu, 2024, 21:24Mulla oli 2018 tms kun noita alko tulla niin katolla myös. Noi uudemmat lisävalot jo ihan jees valasee penkkoja. Purelux major, perus vähän kilpeä leveämpi jo yllättävän jees. Vaikka ei katolla olekaan. Metrin saati auton levysistä jo löytyy hyviä.

Juu, ja hinnat on tullut pirusti alas. Itse ton kattovalon hommasin joku varmaan 7vuotta sitten, ja silloin oli keulalla biteman 9" 75wxenoneilla, noilla ei tullut niin pitkää suoraa vastaan, ettei olisi nähnyt päähän asti.
Noi bilteman tötteröt ei vaan fiksusti istunut transhiin keulaan, niin nyt mennään näillä.

Valde

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 24 lokakuu, 2024, 00:27Juu, ja hinnat on tullut pirusti alas. Itse ton kattovalon hommasin joku varmaan 7vuotta sitten, ja silloin oli keulalla biteman 9" 75wxenoneilla, noilla ei tullut niin pitkää suoraa vastaan, ettei olisi nähnyt päähän asti.
Noi bilteman tötteröt ei vaan fiksusti istunut transhiin keulaan, niin nyt mennään näillä.
Tollasilla bilteman kannuilla oli hauska efekti, jos joku vastaantulija ei suostunut vaihtamaan lyhyille.

2-3 sekuntia vastaavilla päin näköä, niin ohi mentyä näkyi peileissä vain jarruvalot  :rotfl:

Toyopet

Laukaan abc:llä näkyi yhdentoista jälkeen olevan väyrys/possunokka transitista tehty autonkuljetusauto, paripyörillä tottakai ja lavalla mintunvihreä "cal-look" kupla.

Vähän myöhemmin tuli vastaan transportteri lavallaan enempi varaosakuntoinen kupla.

Marklin

Puolilta päivin Lohjalla varttitunnin sisällä punaiset Amazon, Kupla ja C-Kadetti.
Iltapäivällä kotimatkalla Rajamäellä harmaa 80-luvun avolava-Letukka ja Tampereen motarilla paineli ohi iso, korkea ja leveä keltainen Ram TRX.

Gary Grand

Nurmeksessa pisti silmään eilen punainen D-Kadetti ja keltainen Kupla rinnakkain parkissa keskustassa(?? :o ) tai ainakin semmonen talorykelmän tapainen siinä kohtaa oli..

tevo

S´oon Porokylä , ei Njurmes..