Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Totta, toisista tulee klassikoita, monista arkiautoista ei.

leivonharri

Saman aikakauden mitsut, mazdat, rellut, etuvetovolvot, melkein kaikki fiiut, pösöt, isot ooppelit... Näiden kanta on käytännössä sen varassa, mitä vaarin tallista sattuu löytymään.

LPR

Siisti kanoottisaappi näky kylillä tuossa joku päivä sitten.

Jussi

Ei ehtiny kattoo ku reikiä ja paikkalappuja tiessä. Niitä kyllä riitti.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 17 marraskuu, 2024, 13:26Totta, toisista tulee klassikoita, monista arkiautoista ei.
Fiestatkin vastustaa ruostetta paljon paremmin kuin ikätoverit japaniasta. Auttaa kummasti selviytymistaistossa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 marraskuu, 2024, 04:18Ei ehtiny kattoo ku reikiä ja paikkalappuja tiessä. Niitä kyllä riitti.
Sama oli vkloppuna Järvelän reissulla. >:( Jämsästä etelään ihan hitonmoista tilkkutäkkiä..

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 marraskuu, 2024, 06:55Fiestatkin vastustaa ruostetta paljon paremmin kuin ikätoverit japaniasta. Auttaa kummasti selviytymistaistossa.
Kylläpä liikenteessä näkyy enemmän 70-luvun Corolloita kuin Fiestoja.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 19 marraskuu, 2024, 08:15Kylläpä liikenteessä näkyy enemmän 70-luvun Corolloita kuin Fiestoja.
Mul oli eka fiesta myyntiautona vuonna -94,ja se oli silloin jo ihan mätä.
vm.tais olla jotain-82

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 marraskuu, 2024, 06:55Sama oli vkloppuna Järvelän reissulla. >:( Jämsästä etelään ihan hitonmoista tilkkutäkkiä..

Täällä ei onneksi yhtään.

puu

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 marraskuu, 2024, 10:47Täällä ei onneksi yhtään.

Ei kai kun täältä pääkaupunkiseudulta viedään kaikki autoilusta kerätyt rahat maakuntien teiden ylläpitoon.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: puu - 19 marraskuu, 2024, 10:52Ei kai kun täältä pääkaupunkiseudulta viedään kaikki autoilusta kerätyt rahat maakuntien teiden ylläpitoon.
:rotfl:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 19 marraskuu, 2024, 08:15Kylläpä liikenteessä näkyy enemmän 70-luvun Corolloita kuin Fiestoja.
liekö miten paljon 70-luvun fiestoja Suomessa myyty vs 80-luvun?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 marraskuu, 2024, 13:14liekö miten paljon 70-luvun fiestoja Suomessa myyty vs 80-luvun?
Fiesta mk1 rekisteröinnit
-78  1147 kpl
-79  1664 kpl
-80  1717 kpl
-81  2926 kpl
-82  3448 kpl
-83  2273 kpl

Valmistus alkoi -76, en löytänyt tilastotietoa vuosilta -76 ja -77. Tuotiinko lainkaan Suomeen?

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 19 marraskuu, 2024, 13:37Fiesta mk1 rekisteröinnit

Valmistus alkoi -76, en löytänyt tilastotietoa vuosilta -76 ja -77. Tuotiinko lainkaan Suomeen?
-76 rekisteröintejä en löytänyt, mutta silloin sitä kyllä jo myytiin sillä Tuulilasin syyskuun numerossa oli koeajossa AHV-601 -kilpinen Fiesta ja joulukuussa Fiesta tuli saman lehden kestotestiin.

-77 rekisteröinnit
0,95-litrainen 794 kpl
1,1/1,3-litraiset yht 317 kpl
lähde Tuulilasi 3/78

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 19 marraskuu, 2024, 15:39-76 rekisteröintejä en löytänyt, mutta silloin sitä kyllä jo myytiin sillä Tuulilasin syyskuun numerossa oli koeajossa AHV-601 -kilpinen Fiesta ja joulukuussa Fiesta tuli saman lehden kestotestiin.

-77 rekisteröinnit
0,95-litrainen 794 kpl
1,1/1,3-litraiset yht 317 kpl
lähde Tuulilasi 3/78
Nuo minun laittamani rekisteröintitiedot oli Autowikistä.